Ik wilde binnekort een zadelmaker langs laten komen met meerdere zadels om te passen. Nu waren er eerst veel slechte recensies over het drunens ruiterhuis, nu vroeg ik me af, hoe is hun service tegenwoordig?
Lastig te antwoorden, ik heb wel ervaring met ze, maar niet per se genoeg kennis van zadels om daar echt wat over te zeggen. Ik was lange tijd erg tevreden over mijn zadel, en het ligt ook niet per se slecht, maar het kan beter zeg maar. Dus nu wel een ander zadel, maar mijn oude zadel heb ik gewoon nog als reserve, en dat is volgens de nieuwe zadelmaker ook prima, dat kan ik op zich gewoon nog gebruiken, maar de nieuwe is wel beter.
Met ruijters voor ruiters heb ik daarentegen helaas een slechte ervaring, die hebben mijn toenmalige zadel opgevuld op een manier die helemaal niet mag bij die zadels.
Pareltjes
Geplaatst: 04-09-24 11:16
Drunens ruiterhuis = Top Ruyters voor Ruiters vind ik beduidend minder.
Ik heb 3 of 4x een zadel bij ze vandaan, voor 2 verschillende paarden. Ik ben zeer tevreden. Zowel voor kwpn-er als haflinger. De rug van de haflinger ging helaas wel veranderen dus nu overgestapt op boomloos. Maar hier konden hun niets aan doen.