Zoek DA voor castratie in de Wei (Twente)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lightnight

Zoek DA voor castratie in de Wei (Twente)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-24 11:23

Hoi allemaal,
Mijn mini muildier Eddie moet dit jaar nog gecastreerd worden en ik wil het (voor verschillende redenen) thuis op de wei laten doen. Ivm vliegen wil ik nog tot het najaar wachten. Omdat wij nieuw in de omgeving zijn en onze normale DA het niet thuis doet, ben ik op zoek naar een goede DA die het wel thuis doet. Misschien kennen jullie een goede (castratie) DA in de omgeving? Het gaat over Twente (specifiek Den Ham, Vriezenveen, Vroomshoop) maar reiskosten maken me niet zoveel uit dus als het wat verder is (provincie Overijssel of zelfs verder weg als ze het wel hier kunnen doen) is dat ook prima.

Alvast heeeeel erg bedankt!!!

Wonkeydonkey

Re: Zoek DA voor castratie in de Wei (Twente)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 11:30

Dierenkliniek Den Ham, Arthur, Hardenberg, Nijverdal/Hellendoorn. Dit zijn wel fijne klinieken.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:33

Omdat je op zoek bent naar ervaringen met een dienst verplaats ik dit van PW naar ED.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:44

Ezels of kruisingen ervan zal ik niet thuis zomaar castreren. Wij doen alles thuis behalve de ezels of kruisingen ervan.
Ze zijn veel sterker en klappen veel sneller door een verdoving heen en allerbelangrijkste ze bloeden veel langer en makkelijker na als een paard.

Wij hebben ze weg gebracht naar de kliniek en uiteindelijk moesten de meeste alsnog onder algehele narcose omdat ze door plaatselijke verdoving heen komen. En dit was bij meerdere klinieken zo.