Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SandraWierda schreef:Geen tijd in divoza Leek steken, ik kom er regelmatig om iets op te halen maar de winkel is bijna leeg. Zal een teleurstelling worden.
Ik vind de hypostore altijd leuk om langs te gaan.
Hermelijnhof schreef:Dank voor de tips, goed te weten dat Zadelmarkt niet meer vrij in te lopen is, dan slaan we die over. EJ Groningen misschien wel leuk, dus, en anders toch gewoon Hypostore, maar ik vind die altijd weinig op voorraad hebben in verhouding tot de webshop, maar goed. Misschien wordt dat het dan toch.
SandraWierda schreef:Geen tijd in divoza Leek steken, ik kom er regelmatig om iets op te halen maar de winkel is bijna leeg. Zal een teleurstelling worden.
germie schreef:SandraWierda schreef:Geen tijd in divoza Leek steken, ik kom er regelmatig om iets op te halen maar de winkel is bijna leeg. Zal een teleurstelling worden.
Leeg? Sinds wanneer?
Ben er al een poos niet meer geweest, maar was altijd wel vol.
Is dat veranderd?
Happinez schreef:germie"
[quote="SandraWierda schreef:Geen tijd in divoza Leek steken, ik kom er regelmatig om iets op te halen maar de winkel is bijna leeg. Zal een teleurstelling worden.
Leeg? Sinds wanneer?
Ben er al een poos niet meer geweest, maar was altijd wel vol.
Is dat veranderd?
Citaat:Zoetermeer idem… toko is half leeg. ik heb zo’n donker vermoeden dat het niet zo goed gaat met Divoza en dat het wellicht niet heel lang meer duurt voor ze ophouden te bestaan… als je ziet dat allerlei personeel na jaren trouwe dienst weg gaat weet je ook wel genoeg
germie schreef:Citaat:Zoetermeer idem… toko is half leeg. ik heb zo’n donker vermoeden dat het niet zo goed gaat met Divoza en dat het wellicht niet heel lang meer duurt voor ze ophouden te bestaan… als je ziet dat allerlei personeel na jaren trouwe dienst weg gaat weet je ook wel genoeg
Ja, vaak een voorteken richting faillissement helaas.
Hebben ze wel een nieuwe collectie gehad dit jaar?