Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Foaly schreef:Waarom niet? Om de kinderarbeid? Wie kan dat hard maken? Wie kan dat hard maken dat andere producenten niet uit China halen en door wie het dan gemaakt is?Waarom zou je dat willen?
Foaly schreef:Maar dat is toch bekend dat ze gewoon fotos jatten?
Saaams schreef:Ja, wel eens een legging. Was exact identiek aan de broeken die je hier kan komen bij enkele bedrijven. Maar dan zat er nu het logo niet op.
Ik was toen €40 per broek kwijt ong ipv 80/85 waarvoor de webshops ze verkopen met logo.
DuoPenotti schreef:Nee ga ik echt niet doen. Nogmaals hier in de sale heb je dezelfde prijzen en kwaliteit kun je dan voelen
Ik koop nooit rijbroeken online, wil ze passen
nee zijn mij te duur voor rompslomp
Silly1972 schreef:Ik heb 2 rijleggings van Ali en die bevallen prima.
Enige waar je even op moet letten is dat de rijleggings met bolletjes als siliconen op je kont en knie, die plakken behoorlijk.
Als je dat niet prettig vindt dan kan je die beter niet nemen.
Maar ze zitten uitstekend en pasvorm is gewoon goed
Rizette schreef:Saaams schreef:Ja, wel eens een legging. Was exact identiek aan de broeken die je hier kan komen bij enkele bedrijven. Maar dan zat er nu het logo niet op.
Ik was toen €40 per broek kwijt ong ipv 80/85 waarvoor de webshops ze verkopen met logo.
Dus die had toch wel kwaliteit , in de zin van vergelijkbare stof en naaiwerk?
Rizette schreef:Foaly schreef:Waarom niet? Om de kinderarbeid? Wie kan dat hard maken? Wie kan dat hard maken dat andere producenten niet uit China halen en door wie het dan gemaakt is?Waarom zou je dat willen?
Volwassen Chinezen zelf werken ook voor een klein loon in hele grote fabrieken waar ze ook in of bij wonen. Ik kan er geen vinger achter krijgen of de zaken door volwassen chinezen of door chinezen onder de 18 gemaakt zijn. Bij andere nationaliteiten hetzelfde verhaal. Wie wel?
ElCid schreef:Heel veel spullen komen sowieso uit China, alleen dan via een wederverkoper die er 3 x ( of meer) zoveel voor vraagt. Ik heb een vliegenmasker via Temu, prima ding, voor 14,-.
Ook spullen die je via Amazon of Bol koopt komen uit China ( en zijn vaak exact hetzelfde als het spul van Temu/ Shein/ Ali maar veel duurder, net als wat Moska zegt.
Of de paardendekens iets zijn.........er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is dus bestellen.
Zou me overigens ook niks verbazen als heel veel dekens, ook van bekende merken, in China worden gemaakt
Rizette schreef:Silly1972 schreef:Ik heb 2 rijleggings van Ali en die bevallen prima.
Enige waar je even op moet letten is dat de rijleggings met bolletjes als siliconen op je kont en knie, die plakken behoorlijk.
Als je dat niet prettig vindt dan kan je die beter niet nemen.
Maar ze zitten uitstekend en pasvorm is gewoon goed
Dat plakken is idd niet fijn. Dat maakt de keuze wel beperkt, zonder siliconen. Ik vind ze sowieso niet zo fijn met siliconen maar het zal uit kostenbesparingsoogpunt wel goedkoper zijn om te maken als een zitvlak of kniestukken. Bedankt voor jouw tip. Ga er maar even vanuit dat het bij Temu hetzelfde zal zijn als bij Ali.
Rizette schreef:Foaly schreef:Waarom niet? Om de kinderarbeid? Wie kan dat hard maken? Wie kan dat hard maken dat andere producenten niet uit China halen en door wie het dan gemaakt is?Waarom zou je dat willen?
Volwassen Chinezen zelf werken ook voor een klein loon in hele grote fabrieken waar ze ook in of bij wonen. Ik kan er geen vinger achter krijgen of de zaken door volwassen chinezen of door chinezen onder de 18 gemaakt zijn. Bij andere nationaliteiten hetzelfde verhaal. Wie wel?