Ervaring Horse Boutique

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xritt

Ervaring Horse Boutique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-24 22:32

Hai,

De titel zegt het al. Wat is jullie ervaring met Horse Boutique.
Ik heb ruim 2 weken geleden wat besteld voor €180,- Best een bedrag vind ik zelf. Ze honden producten aan in de sale via insta. Mijn dochter had van haar gewonnen wedstrijd geld twee dingen uitgezocht en in zelf ook iets. Ik kreeg een tikkie en een bevestiging via insta. Daarna niks meer gehoord. Ik heb via insta meerdere keren contact gezocht en heb 2 keer een mail gestuurd.
In mijn eerste contact gaf ik nog aan dat het geen probleem is als het iets langer duurt. Maar dat het wel fijn zou zijn als ik wat te horen kreeg. In mijn laatste bericht heb ik gevraagd om de bestelling te annuleren en mijn geld terug gevraagd. Ik kreeg 0,0 reactie.
Maandag maar contact zoeken met rechtsbijstand. Ik vind dit altijd zo naar als mensen dit doen.

Wat is jullie ervaring en advies. Baal er zo van, vooral voor mijn dochter.
Ik heb een tijd terug ook op dezelfde manier besteld. Toen was het ook moeilijk contact te krijgen. Ik kreeg de producten wel na een week.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:19

Contact krijgen met Horse Boutique is erg lastig inderdaad. Ik kom er zelf niet meer, omdat alles altijd eeuwig duurt, je 9 van de 10 keer geen antwoord krijgt en er vaak iets mis gaat, waar ik kan weer achteraan kan (als ze ten minste open zijn). Ik zie dat jij verder weg woont, dus langs gaan is geen optie. En dan ken ik haar nog persoonlijk ook. Ik kan wel zeggen dat ze in zoverre betrouwbaar is dat je je producten wel gaat krijgen, maar het kan lang duren. Ik weet dat ze ook ziek is, en dat ook daarom niet altijd alles snel gaat (wat ik geen excuus voor geen communicatie vind). Ik wist trouwens niet dat ze ook honden producten verkoopt.

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-24 23:37

Texas02 schreef:
Contact krijgen met Horse Boutique is erg lastig inderdaad. Ik kom er zelf niet meer, omdat alles altijd eeuwig duurt, je 9 van de 10 keer geen antwoord krijgt en er vaak iets mis gaat, waar ik kan weer achteraan kan (als ze ten minste open zijn). Ik zie dat jij verder weg woont, dus langs gaan is geen optie. En dan ken ik haar nog persoonlijk ook. Ik kan wel zeggen dat ze in zoverre betrouwbaar is dat je je producten wel gaat krijgen, maar het kan lang duren. Ik weet dat ze ook ziek is, en dat ook daarom niet altijd alles snel gaat (wat ik geen excuus voor geen communicatie vind). Ik wist trouwens niet dat ze ook honden producten verkoopt.

Oohh dat meen je. Ik zou me als eigenaar kapot schamen. Ik lees overal slechte ervaringen. Ik had dit niet eerdere gezien omdat het een betrouwbaar bedrijft lijkt. De site ziet er betrouwbaar uit en insta ook met al haar volgers.
Even reageren kost maar 1min.

Haha, dat is een type foutje. Honden moet boden zijn.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 23:47

Ben ik met je eens, ook als je je slecht voelt kun je berichten beantwoorden, en als je dat niet meer kunt wordt het misschien echt tijd om het bedrijf te sluiten, hoe moeilijk dat ook is. Ik heb haar meerdere tweede kansen gegeven en ik kom er niet meer, want altijd is er wel wat. Ik denk oprecht wel dat je dochter haar producten nog krijgt mits voorradig (de website voorraad klopt niet per de met wat er in de winkel ligt en bestellen bij de leverancier duurt daar echt een eeuwigheid), of anders het geld terug, maar op welke termijn is altijd maar weer de vraag helaas..

Xritt

Re: Ervaring Horse Boutique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-24 23:51

Heb je nog tips wat misschien kan helpen?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 00:02

Ik zou het echt niet weten, ik ga altijd maar langs als het weer te lang duurt. En bij iets wat ze nog moet bestellen bij de leverancier is het altijd hopen op het beste.. Als ik geld terug wilde zou ik langs gaan, maar dat is dus geen optie.. Heb je vandaag ook geprobeerd te bellen tijdens de openingstijden? Want dat is het enige tijdstip dat ze telefonisch bereikbaar zou moeten zijn (maar niet altijd is). En ze is dus alleen op vrijdag open tegenwoordig..

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 06:58

Als een leverancier traag levert, dan is dat vaak een teken aan de wand, iets met niet of slecht betalen.

Ik ken de winkel niet. Ik hoop dat je je produkten als nog gaat krijgen of anders geld terug.

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 08:35

Ik heb er ooit besteld. Prima spul, netjes geleverd. Wel traag. Ik heb een paar items terug gestuurd en bet heeft even geduurd voor ik mijn geld terug had. Ik had betaald via PayPal en daar aangekaart dat er een probleem was. Inderdaad wel eens iets voorbij zien komen dat er ivm ziekte en het daardoor langer kan duren. Maar communiceer dan duidelijk over wat klanten kunnen verwachten. Geeft echt een rotgevoel en zeker als je geen contact kan krijgen ook.

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-24 22:27

Ik zie nu onder haar foto’s op insta ook allemaal reacties dat mensen wachten op hun bestelling. Ik snap niet dat iemand dit zo doet. Je hebt door hard werken een bedrijf opgebouwd. Het liep volgens mij best goed. En dan dit soort acties.
Ik wacht nog een week en ga daarna of langs, of schakel rechtsbijstand in.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 22:39

Ze is wel echt heel ziek. Alleen de slechte communicatie valt wat mij betreft echt niet goed te praten.

lieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-24 14:37

ik heb een tijdje terug voor de eerste keer iets via de insta sales gekocht en heb dit netjes en redelijk snel ontvangen.
Heb toen nog om extra foto's gevraagd en deze ook gekregen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 22:40

Is dat van jou nu ook verzonden?

Afbeelding

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-24 12:07

Texas02 schreef:
Is dat van jou nu ook verzonden?

[ Afbeelding ]

Ik heb ons pakketje donderdag ontvangen. Pfff, gelukkig! Toch ga ik niet meer bestellen. Als iets later aankomt, is dat geen probleem. Maar communiceren erover vind ik dan wel belangrijk. Het heeft ruim 3 weken geduurd zonder enig bericht. Ik vind dat echt niet oké

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 13:20

Nee, dat is ook niet ok. Ik snap dat je er niet weer gaat bestellen. Maar gelukkig heb je het nu!