Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Hoe ver weg mag het zijn? Sunshine Stables in Nijkerk (net boven Voorthuizen) biedt wat jij zoekt.
https://sunshinestables.nl/
BenaLaars schreef:Dus als ik het goed begrijp ben ik zonder social media redelijk kansloos?
DuoPenotti schreef:Ik heb vroegah in de tijd dat social media niet bestond de stal waar ik stond gevonden door er gewoon aan te kloppen.
Ik reed er eerst een paar keer langs om te zien of er altijd paarden buiten stonden. Want dat was mijn eis.
Ik had geen idee toen of het een particulier sportstal was of een pension of...
Maar het was een uit de kluiten gewassen hobby fokker en deed er pension bij.
Heb daar jaren heef fijn gestaan totdat ik ze aan huis heb gekregen.
Dus zou kan het ook.
BenaLaars schreef:Wachtlijst is geen probleem, paard is nog jong dus doe komende 1,5 jaar sowieso nog rustig aan. vind het zo jammer dan de meeste stallen nog steeds 20 uur stal per etmaal hanteren met minimaal hooi, of juist 24/7 blubber zonder beschutting met zeer arm hooi en misschien een uur gras per dag in de zomer.
Ik wil hele dagen buiten, mét soortgenoot en ruwvoer, en de nachten op stal met ruwvoer.
Binnen buiten zetten netjes aan de hand en elke dag schone stal. Dat heeft ze nu ook en mijn inziens echt mininale basisbehoefte voor zo'n dier. Maar ik kan nauwelijks trainen, want waardeloze bak en veel last van erfhonden
Ben rustig, netjes en routinematig en sleep nooit vreemden mee naar stal.
Budget is vrijwel onbeperkt, is het fatsoenlijk paard houden zó schaars???
dollyspikkel schreef:Stallen in jouw omgeving kan ik je niet mee helpen, maar ik heb mijn huidige stal gevonden door in de omgeving die ik zocht enkele stallen te bezoeken en de uitleg van de eigenaars aan te horen. En ik heb dan de stal gekozen die het beste bij mij en mijn paarden past.