Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Equus_c schreef:Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar een plekje in Heemskerk voor mijn Kwpn merrie. Ze staat nu op Hoeve heemstee. de belangrijkste reden om haar te verhuizen is mijn blinde geleide hond die absoluut niet zamen met de hond van de staleigenaar kan.
het liefste een plekje waar ze lekker veel naar buiten kan, dit mag ook een plekje bij de boer of particulier zijn.
ik hoor het graag.
Nielojram schreef:Equus_c schreef:Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar een plekje in Heemskerk voor mijn Kwpn merrie. Ze staat nu op Hoeve heemstee. de belangrijkste reden om haar te verhuizen is mijn blinde geleide hond die absoluut niet zamen met de hond van de staleigenaar kan.
het liefste een plekje waar ze lekker veel naar buiten kan, dit mag ook een plekje bij de boer of particulier zijn.
ik hoor het graag.
Is dat echt je belangrijkste reden? Je paard staat er 24 uur, jij bent er max 3 á 4 uur per dag?
Hebben ze nog steeds die arme Berner-Sennen? Stijf van de reuma/artrose?
Goed dat je op zoek bent naar een betere stal. Deze stal heeft willekeur en neemt voordeel uit de schaarste die er momenteel heerst..
Heb ex-stalgenoten op deze stal staan => https://www.kickersteyn.nl Zij hebben paardwelzijn hoog in het vaandel ( 3 Arabische volbloeden in buitenstallen).