Hallo allemaal,Ik ben opzoek naar een andere stalling/doe het zelf stal, omdat mijn huidige stalling helaas niet meer passend is. Grootste eisen:- Fijne rijbak (in de buurt) - Stromend water- Maximaal 30 min rijden vanaf RijnsburgIk heb via Google al het een en ander gevonden, maar zoek liefste een fijne doe het zelf stal. Ze is 24/7 buiten op paddock met schuilstal gewend.
Bij ons op stal is er mogelijk plek. In Noordwijk pal naast het ruiterpad naar duin en strand.Het is wel een doe het zelf stal.
TinkerTreas schreef:Bij ons op stal is er mogelijk plek. In Noordwijk pal naast het ruiterpad naar duin en strand.Het is wel een doe het zelf stal.Oh zou je voor mij kunnen informeren? En eventueel gegevens via pb willen sturen.
Ik heb t bericht even aangepast. Zodat ik geen nieuw topic hoefde te maken.Heeft hier iemand misschien de tip?!
WithinYuuri schreef:Misschien net aan de verre kant (valt net binnen je halfuur) maar Reijneveld Ranch?Dankjewel, heb eventjes gekregen. Is maar tot E pony, mijn paardje is ruim 1.65.