Ervaringen webshop Positief Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horsejansdam

Ervaringen webshop Positief Paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-24 16:29

Hoi allemaal,

Een aantal weken geleden heb ik een targetstick en targetstick XL besteld en betaald bij Sammy Beau van Turenhout van positief paard.

Levertijd zou 1-2 werkdagen zijn, helaas inmiddels weken verder en nergens wordt op gereageerd. Ik heb inmiddels aangifte gedaan, maar ben bang dat ik mijn 50 euro kwijt ben.

Wat zijn jullie ervaringen bij Positief Paard? Hebben jullie uiteindelijk wel je goederen ontvangen?

Kennen jullie andere webshops die wél uitleveren en waar ze lange targetsticks verkopen? Ik kan zelf geen goede alternatieven vinden van de targetsticks van Positief Paard.

Stiekem hoop ik dat de targetsticks gewoon nog uitgeleverd worden, maar gezien de andere reacties op de Facebookpagina van Positief Paard, vrees ik van niet :(

Prima2Donna

Re: Ervaringen webshop Positief Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 16:52

Positief paard is al een tijd gestopt als webshop. Helaas houdt ze de website open om er aan te verdienen, een scam dus. Ik heb een aantal maanden geleden precies om die targetstick contact opgenomen. Kon haar niet bereiken, maar iemand informeerde me dat ze gestopt was.

Horsejansdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-24 16:53

Prima2Donna schreef:
Positief paard is al een tijd gestopt als webshop. Helaas houdt ze de website open om er aan te verdienen, een scam dus. Ik heb een aantal maanden geleden precies om die targetstick contact opgenomen. Kon haar niet bereiken, maar iemand informeerde me dat ze gestopt was.

Echt niet netjes... jij hebt zeker ook je geld nooit meer teruggezien?