Gezocht stalling met veel buiten komen voor niet rijbare paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Angelct

Gezocht stalling met veel buiten komen voor niet rijbare paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-24 21:45

Stalling gezocht met veel buiten komen

Ik zoek een locatie in Abcoude of in amsterdam/Amstelveen / Gaasperplas/diemen

zodat ik er bijna elke dag naar toe kan gaan

Op de scooter

Opzoek naar 24/7 buiten ( veel buiten) met schuilmogelijkheden + onbeperkt voer (eventueel snachts op stal is geen probleem)

De paarden mogen op het gras (staan nu ook hele jaar door)

geen stal gebreken of allergieën.

Eventueel wel mogelijkheid om grond werk met ze te kunnen doen of lekker te wandelen. Soms op mijn merrie lekker te stappen (wordt niet veel op gereden wegens leeftijd en oudere blessures)

Ook graag plekje voor mijn spullen want zei dragen wel een deken in de winter of indien eerder nodig.

Andere locatie mogen hier in de buurt ook worden aangegeven paarden mogen opstal staan zolang ze wel veel buiten kunnen komen.

Wie zijn het:

Een sociale ruin + merrie Van 16 & 20 jaar oud maar zijn hartstikke fit. Ze kunnen in een gemengde kudde staan.

(Paarden van 1.60 & 1.70)

Het zijn zeer sociale paarden en super braaf kunnen met andere dieren (geiten,honden enzv)

(NIET TE KOOP)

. Het liefst bekap ik zelf en doe ik ontwormen op de uitslag van een mestonderzoek. Eigen keuze voor tandarts/dierenarts zou fijn zijn

Angelct

Re: Gezocht stalling met veel buiten komen voor niet rijbare paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-24 23:03

Eventueel prive aan huis bij iemand is ook een optie

Myrthee_

Re: Gezocht stalling met veel buiten komen voor niet rijbare paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 11:05

Ik denk dat in deze regio het vrij lastig is om 24/7 buiten te hebben in verband met de veen/klei grond. Is natuurlijk niet onmogelijk maar je betaald er wel voor.

Wat is je budget per paard?

Madammeke // Don Winchester // Illustrade VKH //Miss Abbadon TW // Doornroosje du Vlist

Angelct

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-24 11:08

Myrthee_ schreef:
Ik denk dat in deze regio het vrij lastig is om 24/7 buiten te hebben in verband met de veen/klei grond. Is natuurlijk niet onmogelijk maar je betaald er wel voor.

Wat is je budget per paard?

Voor nu max 310 per paard als er

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 12:16

Als je op Marktplaats zoekt is er een stalling die misschien iets voor je is in Waverveen. Deze.

Verder is er ook een stalletje in Abbenes met plek zie ik op Marktplaats maar daar staat geen prijs aangegeven.

Verder weet ik niet zo snel iets binnen dat budget of met jou eisen. Ik sta zelf rond die prijs maar helaas vanwege de klei en veen kunnen ze in de winter niet de hele dag naar buiten.

Madammeke // Don Winchester // Illustrade VKH //Miss Abbadon TW // Doornroosje du Vlist

Angelct

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-24 12:47

Myrthee_ schreef:
Als je op Marktplaats zoekt is er een stalling die misschien iets voor je is in Waverveen. Deze.

Verder is er ook een stalletje in Abbenes met plek zie ik op Marktplaats maar daar staat geen prijs aangegeven.

Verder weet ik niet zo snel iets binnen dat budget of met jou eisen. Ik sta zelf rond die prijs maar helaas vanwege de klei en veen kunnen ze in de winter niet de hele dag naar buiten.

Zolang ze zoveel mogelijk naar buiten kunnen ben ik al blij maar waverveen was helaas bijna een uur op de scooter voor mij en van abbenes heb ik nog niet gezien.

Ik zoek een plekje zoveel mogelijk in de buurt van deze eisen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie