Gezocht: goede, liefst kleinschalige, opfok ZH/NWbrabant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chrisssy

Gezocht: goede, liefst kleinschalige, opfok ZH/NWbrabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-24 21:43

Gezocht: een speld in een hooiberg. Ik ben voor mijn kleine Uneamie op zoek naar een plekje waar zij veilig en goed kan opgroeien. Ik dacht een goede plek gevonden te hebben, maar helaas gaat dit niet meer door.

Ik ben op zoek naar iets als het kan een beetje in de buurt van Dordrecht/gorinchem/werkendam, met één of meer veulens, voorkeur voor een gemengde groep qua leeftijden. Aan huis mag zeker en heeft ook de voorkeur (kleinschalig).

Ik zal niet dagelijks langskomen, maar wil haar wel regelmatig in de hand hebben.

Uneamie is een vrolijk, gezond, nieuwsgierig merrieveulen geboren in mei. Zij kent het veulen ABC en is niet bang of schuw.

Weet iemand wat dan hoor ik het graag ❤️

Mijn voorkeur gaat dus niet uit naar een grootschalige opfok.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:52

Kan ze niet blijven staan op de huidige locatie? Het is een merrie. Eerder toen ik mijn paarden nog aan huis had staan bleven de merrieveulens thuis tot het moment van beleren / keuren

kimwilliam

Re: Gezocht: goede, liefst kleinschalige, opfok ZH/NWbrabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 13:49

hi,

momenteel ben ik ook opzoek naar een plekje voor mijn veulen in de hoeksche waard het liefst / zuid holland omgeving.
zelf ben ik druk bezig met rondvragen voor een plekje / stal met weides.
Ook een stalgenoot van mij met een jaarling merrie zoekt ook een plekje.

misschien kunnen we elkaar ook helpen?

liberia

Re: Gezocht: goede, liefst kleinschalige, opfok ZH/NWbrabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 15:26

Ik kom ook uit de Hoeksche Waard en ons hengstveulen gaat in september a.s. naar Black Horse in Sliedrecht. Hier eerder hele goede ervaringen mee gehad.

Jillzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 16:55

kimwilliam schreef:
hi,

momenteel ben ik ook opzoek naar een plekje voor mijn veulen in de hoeksche waard het liefst / zuid holland omgeving.
zelf ben ik druk bezig met rondvragen voor een plekje / stal met weides.
Ook een stalgenoot van mij met een jaarling merrie zoekt ook een plekje.

misschien kunnen we elkaar ook helpen?

Ik heb eventueel in duitsland plek. Zowel voor de jaarling merrie als jouw veulen. Ze kunnen bij ons het hele jaar de wei op. Onbeperkt ruwvoer en in de winter kunnen ze altijd zelf de stal in. Heel kleinschalig en alles te volgen via een app.

Gr jill

Jillzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 16:56

Chrisssy schreef:
Gezocht: een speld in een hooiberg. Ik ben voor mijn kleine Uneamie op zoek naar een plekje waar zij veilig en goed kan opgroeien. Ik dacht een goede plek gevonden te hebben, maar helaas gaat dit niet meer door.

Ik ben op zoek naar iets als het kan een beetje in de buurt van Dordrecht/gorinchem/werkendam, met één of meer veulens, voorkeur voor een gemengde groep qua leeftijden. Aan huis mag zeker en heeft ook de voorkeur (kleinschalig).

Ik heb wel nog plek in onze opfok in Duitsland.

Ik zal niet dagelijks langskomen, maar wil haar wel regelmatig in de hand hebben.

Uneamie is een vrolijk, gezond, nieuwsgierig merrieveulen geboren in mei. Zij kent het veulen ABC en is niet bang of schuw.

Weet iemand wat dan hoor ik het graag ❤️

Mijn voorkeur gaat dus niet uit naar een grootschalige opfok.

[ [url=m/ghvibU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KC59IS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Wlt9xe.jpg]Afbeelding[/url] ]