Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MJ_ schreef:Voor een hele goede en geschikte plek maakt het mij niet gelijk uit waar het is, als hij goed staat ben ik tevreden en dan zie ik hem maar wat minder.
Amado schreef:Wij hebben een plekje in Putten beschikbaar, maar wel 2 dagen per week mesten.
https://link.marktplaats.nl/m2134658370 ... nt=app_ios
lizy29 schreef:Mocht het een optie zijn hebben wij evt plek voor een pony op onze pensioenstal in Frankrijk (zie onderschrift)
MJ_ schreef:lizy29 schreef:Mocht het een optie zijn hebben wij evt plek voor een pony op onze pensioenstal in Frankrijk (zie onderschrift)
Oh ja ik had gezegd dat ik ver wil rijden![]()
Maar even zonder gekheid, ik heb vaker berichten van jou gelezen en ik zou het een prachtige plek vinden! Maar ik zie mijn pony echt liever niet 24 uur op het gras helaas.
Sure_lee schreef:Ik sta al bijna 5 jaar bij Nature horse paradise in Zeewolde met mijn 2 Haflingers.
Echt een heerlijke plek voor paarden en mensen.
Even wat snel opgezochte recente foto's.
[ [url=m/oc0jQC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZaIZJv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p8f8kQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CtGlky.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nd5HuS.jpg]Afbeelding[/url] ]
lizy29 schreef:Ach uurtje....twee uurtjes.....tien uurtjes...![]()
Snap ik helemaal hoor. Zeker als het zo in je systeem zit om gras te moeten managen zijn dat dingen die heel moeilijk los te laten zijn en een pension moet uiteindelijk zowel paard als eigenaar passen. Helemaal als het net niet om de hoek is![]()
Wat wij hier ervaren qua weidegang is gewoon een heel andere wereld dan in Nederland.
MJ_ schreef:Sure_lee schreef:Ik sta al bijna 5 jaar bij Nature horse paradise in Zeewolde met mijn 2 Haflingers.
Echt een heerlijke plek voor paarden en mensen.
Even wat snel opgezochte recente foto's.
[ [url=m/oc0jQC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZaIZJv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p8f8kQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CtGlky.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nd5HuS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit lijkt mij een hele fijne plek! Bedankt, ik ga zeker contact opnemen.
lizy29 schreef:Mocht het een optie zijn hebben wij evt plek voor een pony op onze pensioenstal in Frankrijk (zie onderschrift)
Gebruikers op dit forum: Googlebot, IASCrawler en 4 bezoekers