Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Carien schreef:De quarters zijn niet goedkoop. Is je budget voldoende? Je zou er over na kunnen denken om een 1 jarige te kopen. Des te dichter ben je al bij de leeftijd dat je er wat mee kan gaan doen en het eerste jaar is al voorbij. Een beleerde quarter ( met 2 vind je ze bijna al niet meer onbeleerd helaas) zal in waarde hoger liggen dan een onbeleerde. Als een veulen een optie is zou ik je aanraden bij OK Farm Reiners te kijken, zij heeft leuke veulens van dit jaar. Ze heeft ook nog een 1 jarige ruin staan. Robert en Joke Overbeek hebben ook altijd wel aanbod, ook vast 2 en 3 jarige, maar dan zul je in de buidel moeten tasten.
M2024 schreef:Ik ben rustig opzoek naar een 2 of 3 jarige quarter of paint merrie om te kopen. Nou zoek ik al een tijdje, maar ik vind het een beetje tegen vallen wat er nu allemaal te koop staat op ehorses en marktplaats.
Op google kan ik ook weinig stallen vinden die quarters verkopen. Facebook bekeken maar daar vind ik ook weinig..
Welke stallen kennen jullie? Fokkerijen? Handelaren? Alles binnen Nederland en België is een optie, duitsland ook wel!
We zoeken een recreatie paard, dus het hoeven geen top sport quarters te zijn!
Yinthee schreef:WNL Quarterhorses in Zwartewaal heeft ook regelmatig leuke jonge paarden te koop staan. Adverteren alleen niet echt actief online, dus best even een berichtje (mail of Facebook) sturen of bellen.
Popstra schreef:Want?
(Die was binnen 3 dagen dat die op fb stond verkocht)
Gebruikers op dit forum: Aliedaa, Annamk, ashley1, BLEXBot, TamaraFloor en 9 bezoekers