Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hoogendroog schreef:Straalkanker is te genezen, maar in sommige gevallen is het helaas een terugkerende ellende. Wat mij nogal triggert in het verhaal van de verkoper, is dat het paard wel hobbymatig gereden zou kunnen worden, maar niet meer in de sport. Kreupel door straalkanker is kreupel, zowel in de sport als in recreatief. Raar verhaal.
hoogendroog schreef:Straalkanker is te genezen, maar in sommige gevallen is het helaas een terugkerende ellende. Wat mij nogal triggert in het verhaal van de verkoper, is dat het paard wel hobbymatig gereden zou kunnen worden, maar niet meer in de sport. Kreupel door straalkanker is kreupel, zowel in de sport als in recreatief. Raar verhaal.
melisaaxlove schreef:@iedereen --> bedankt voor de feedback, ik maak me enorm veel zorgen om hem en dat hij met pijn zou rijden. En inderdaad wat wordt er nog meer achtergehouden.. Ik moet dit gesprek ook nog aangaan met de eigenaar. Al met al is het gewoon het stukje emotionele investering, ik kan wel janken als ik eraan denk. Ik vind het oprecht zo erg
melisaaxlove schreef:hoogendroog schreef:Straalkanker is te genezen, maar in sommige gevallen is het helaas een terugkerende ellende. Wat mij nogal triggert in het verhaal van de verkoper, is dat het paard wel hobbymatig gereden zou kunnen worden, maar niet meer in de sport. Kreupel door straalkanker is kreupel, zowel in de sport als in recreatief. Raar verhaal.
Dit snap ik inderdaad ook niet. De arts zou me maandag nog terugbellen voor aanvullingen