Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gonniee schreef:Deze vakantie zou ik graag weer eens een keer een strandrit maken. Ik heb genoeg rijervaring, en zou het liefst met een niet al te grote groep lekker rijden. Door de duinen, over het strand.
Omdat de laatste topics hierover vrij oud zijn, ben ik erg benieuwd naar tips en ervaringen.
We gaan op vakantie in Katwijk. Maar voor een fijne plek, wil ik best een stukje autorijden.
Wie heeft tips?
Nalonyda schreef:The Seahunters Ranch in Katwijk is ook een aanrader. Paarden staan 24/7 buiten. Westernstijl wordt er gereden. Groepen zijn zeer klein (max 4 heb ik ooit gehad). Frieda is een spontaan en leuk mens!
ruitje schreef:Nalonyda schreef:The Seahunters Ranch in Katwijk is ook een aanrader. Paarden staan 24/7 buiten. Westernstijl wordt er gereden. Groepen zijn zeer klein (max 4 heb ik ooit gehad). Frieda is een spontaan en leuk mens!
Ik zag op FB een kaartje, hoe lang ben je onderweg naar het strand? Wil ook graag een rit maken maar na mijn zwangerschap trek ik een super lange rit nog niet zo denderend