Ervaringen met SvS Sporthorses uit Weert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

huppiejuppie

Ervaringen met SvS Sporthorses uit Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-24 18:49

Hallo lieve Bokkers,

Ik ben op zoek naar een nieuw paardje, en ik zie meerdere leuke aangeboden worden door SvS Sporthorses uit Weert. Ik kan alleen niet zo veel (recents) over die stal vinden, behalve een oud bokt-topic uit 2016/2017.

Weet één van jullie wat voor stal dit is en vooral of ze betrouwbaar zijn?

Groetjes, Huppiejuppie

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 04:20

Is dit je eigen ervaring of roep je dit omdat je die ene negatieve review hebt gelezen van iemand die gewoon zo dom is geweest om niet eerst zijn eigen dierenarts te laten kijken naar de foto's?

Snap niet dat je niets recents kan vinden TS. Er staan 19 (ook recente) reviews op internet. 18 heel positief en 1 negatief.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 26-09-24 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd op verzoek van gebruiker

huppiejuppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-24 09:28

Je reactie komt wat onvriendelijk over. Dat is toch niet nodig?
Maar goed, ik kon niets recents op Bokt vinden, en de recensies op Google zijn niet altijd betrouwbaar.
En aangezien de communicatie van deze mensen qua inhoud en tijdigheid op de mail nogal te wensen overliet, en ze daarbij ook niet eerlijk waren, wilde ik er meer over weten voordat ik 2,5 uur ga autorijden om er te komen.
En inmiddels weet ik ook voldoende en ga ik er geen zaken mee doen.

SVSsport

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 15:47

Beste ,
Super vervelend dat je niet blij bent met een paard dat je bij ons hebt aangekocht.
Wij waren hier niet van op de hoogte en zouden graag in contact komen met u.
Volgens ons zijn namelijk alle klanten die bij ons paarden hebben gekocht tevreden met deze paarden.
Wij staan in voor onze paarden dus gelieve contact op te nemen met ons

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 09:16

Ik heb contact gehad met hen in mijn zoektocht. Uiteindelijk niet langs geweest, maar het contact was duidelijk en helder. Kreeg niet de indruk dat er zaken achter werden gehouden, want van eentje met mok werd dit er ook direct bij gemeld zonder dat ik er naar vroeg.

Ze hebben wel veel paarden in de verkoop (ik dacht dat ze zei ca. 25) en kan me voorstellen dat je dan minder weet van de paarden als een particuliere verkoper die het paard al een aantal jaar zelf heeft gehad. Aan de andere kant kan je daar dan ook verschillende proberen en direct vergelijken wat bij je past en wat niet.

Altijd zelf je ogen en oren open houden en laten keuren, maar dat is bij iedere verkoper.

Limoncello
@puppy_freek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie