Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merexa schreef:Zelf heb ik van Juli 2017 tot December 2018 op De Osseweide gestaan tot ik mijn paard dat ik daar op pension had staan aan huis kwam. Als je die in Aduard bedoelt, tenminste.
Het is al eventjes geleden, maar toen moest je wel zelf uitmesten en was er een binnenhaal rooster (+/- 1x in de week binnenhalen). Er is een spring/rij wei en er is een binnenbak en buitenbak die altijd goed zijn. De stonden daar ongeveer 4 a 5 uur in de paddock en in het weideseizoen (van April tot ongeveer Oktober) kon je kiezen 24/7 buiten of s'avonds binnen via binnenhaal rooster en betaalde je 50€ meer. Eigenlijk had ik daar nooit wat te klagen, er werd goed voor mijn paardje gezorgd. Voldoende hooi, basis brok tegen 10€ p/m extra (zal nu misschien anders zijn) en is intussen ook nog verbouwd sinds ik daar weg ben. Anders waai je misschien maar even een keer langs?
Nadeel is dat het langs een drukke weg is.
Eventueel kun je anders nog pensionstal Nienhuis proberen in Ellerhuizen of Stal Sterenberg in Ten Boer, beide aan de Noordkant van de stad, al ben ik daar niet bekend.
Im_3379 schreef:Bonnelover schreef:In de Groeve, oude Sems stallen, zit een nieuwe eigenaar. Leuke gedreven meid die ook leuk les kan geven. Binnenbak en weidegang zijn aanwezig
Heb je toevallig een linkje of website? Kan het niet vinden
Gebruikers op dit forum: Googlebot, Marita en 11 bezoekers