chiropractor en (revalidatie) trainer noord nederland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evelienguus

chiropractor en (revalidatie) trainer noord nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-24 09:11

Dag Allemaal,
Ik ben op zoek naar een trainer die mij en mijn paard kunnen begeleiden in het trainen. Mijn paard heeft artrose (geconstateerd door eric laarakker)in zijn si en laat een wisselend beeld zien met bewegen. De ene keer nergens gevoelig en beweegt lekker, de andere keer is zijn motor kapot (last van si dus wil niet vooruit). Ik heb op zich een hele fijne instructrice en ook wel een fijne behandelaar maar ik zoek echt de combi want we lopen elke keer vast in wat kan ik nu wanneer van hem vragen. Ik woon in Paterswolde maar kan ook op locatie komen als het niet meer dan 30 min rijden is. Wie o wie helpt me op weg.

Odetje92

Re: chiropractor en (revalidatie) trainer noord nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 10:40

Allure Equus, revalidatie trainer en Myofasciaal Release therapeut, is opgeleid door revalidatie dierenarts Karin Leibbrandt

amyz

Re: chiropractor en (revalidatie) trainer noord nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 11:18

Canisia Romani van Sporthorse Dynamics. Osteopaat, echt heel goed in het in beweging/training revalideren en verbeteren van een paard en behandelt ook veel revalidatiepaarden dus ook extra inzicht daardoor. Rijdt een route door bijna het hele land.

evelienguus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-24 19:41

amyz schreef:
Canisia Romani van Sporthorse Dynamics. Osteopaat, echt heel goed in het in beweging/training revalideren en verbeteren van een paard en behandelt ook veel revalidatiepaarden dus ook extra inzicht daardoor. Rijdt een route door bijna het hele land.

Dank je

evelienguus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-24 19:42

Odetje92 schreef:
Allure Equus, revalidatie trainer en Myofasciaal Release therapeut, is opgeleid door revalidatie dierenarts Karin Leibbrandt

Dank je