Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phrono schreef:Het is idd een heel bedrag maar de glu shu's zijn wel ontzettend fijn. Mijn merrie heeft ze ook 2 rondes gehad, wel alleen voor. Hebben idd een aluminium kern. Hoefsmid Friesland is ook echt een aanrader, hij had mijn merrie snel pijnvrij toen ze hoefbevangen was. Met de glu shu's. Maar rondom is idd super veel geld, ik snap dat je zoekt naar andere opties.
Je zou Fred Emmerig nog kunnen vragen wb hoefschoenen, komt uit Sneek.
[ [url=m/NEcTNS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celebi schreef:Ik laat binnenkort ook kunststof beslag eronder slaan. Dat mag bij ons wel. Achterijzers inderdaad niet. Gaat gewoon genageld en zit dus stevig. Het is de uitkomst want hier zei de smid inderdaad ook dat 24/7 hoefschoenen weer hele andere problemen kan geven. Ik zit alleen niet in jouw regio dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel hetzelfde issue.
Plakbeslag schijnt toch minder stevig te zijn is mij verteld. Dus ik ga wel laten nagelen.
DoCumera schreef:Hoefsmid Friesland heb je al gevonden zie ik. Ik zou toch aanraden even contact op te nemen met hem. Hij doet mijn paarden ook en kijkt in elke situatie graag naar een passende oplossing