Van wie is de weide in Velserbroek naast Ranzijn?

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JannekeB84
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-06-24

Van wie is de weide in Velserbroek naast Ranzijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-24 16:31

Goedemiddag allemaal,

Weet iemand misschien van wie de weide is naast de Ranzijn in Velserbroek? En weet iemand misschien of er een overzicht bestaat met welke weides in Velserbroek beschikbaar zijn?

Ik zoek een weide met schuilmogelijkheden en waar ik ook kan coachen met paarden.

Hoor het graag.

Groetjes Janneke

Gee
Berichten: 182
Geregistreerd: 03-04-12

Re: Van wie is de weide in Velserbroek naast Ranzijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 17:00

Hoort die wei niet bij de woning die er naast staat? Daar ging ik tenminste altijd van uit. Het lijkt erop dat toegang ook via hun oprit is namelijk.

JannekeB84
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-06-24

Re: Van wie is de weide in Velserbroek naast Ranzijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-24 18:18

@Gee, oh ja goeie hahaha, daar dacht ik niet eens aan, ik zal eens kijken welk huis erbij staat.

Nielojram

Berichten: 8054
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: EHAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 20:32

JannekeB84 schreef:
Goedemiddag allemaal,

Weet iemand misschien van wie de weide is naast de Ranzijn in Velserbroek? En weet iemand misschien of er een overzicht bestaat met welke weides in Velserbroek beschikbaar zijn?

Ik zoek een weide met schuilmogelijkheden en waar ik ook kan coachen met paarden.

Hoor het graag.

Groetjes Janneke


Dat stukje grond is inderdaad van een particulier.
Geloof niet dat er veel kans is om daar terecht te komen..

Wat je zoekt is vast te vinden in deze omgeving, maar je zal wel wat moeten inboeten op voer en ruimte.

De meest geschikte stallen hebben hun grond verkocht voor het bouwen van huizen. Alles wat dat niet heeft gedaan bracht voor hen meer op dan de huizen. (Dus paarden-houden)

Wat ik heb begrepen is dat de (nieuwe) eigenaresse van De Groene Heuvel wel zoveel mogelijk de lijn tussen paard, eigenaar, welzijn& geld probeert te combineren.
Ze zal het niet makkelijk hebben na de dood van haar man, en zoals ik haar ken is ze echt een paardenliefhebber.
Ik zou gewoon eens langs gaan of er een belletje aanjagen.

marleen_88

Berichten: 14384
Geregistreerd: 21-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 20:50

Gee schreef:
Hoort die wei niet bij de woning die er naast staat? Daar ging ik tenminste altijd van uit. Het lijkt erop dat toegang ook via hun oprit is namelijk.


Dat klopt. Daar staan ook 2 paarden in eigen beheer.

@TS: wat jij zoekt is vast te vinden, maar daarvoor moet je denk ik "de paden op en de lanen in."