Haygain Hooistomer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sannie2001

Haygain Hooistomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-24 11:45

Hoi allemaal, ik heb een vraagje over de haygain.

Ik heb de haygain 2000 en stoomt super. Nu is de aan-uit knop "kapot". Hij gaat moeilijk aan zegmaar, dat knopje blijft elke keer hangen. het gaat om het dat groene knopje. Nu wil ik deze vervangen. Bij horsefriend kost zo een knopje 30 euro. Nu had ik op Bol.Com gekeken en kost zo een knopje 5 euro. Het geld is het probleem niet maar denken jullie dat ik zo een knopje van bol.com erin kan zetten? het ziet er precies hetzelfde uit, ook de levertijd is sneller etc.

Als ik hem wil vervangen, moet ik dan gewoon dat knopje vanaf de bovenkant eraf schroeven?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 13:46

Argh, mijn stomer lijkt weer kapot te zijn. Ik stoom 2 porties per dag. Nu liep ik er net heen nadat hij 60 minuten heeft gedraaid (1e portie), hij stond nog aan en ik draai m uit. Kom ik terug in huis, blijkt de aardlek eruit geknald. Ik vond dat gek, want hij stond toch echt aan toen ik m uitzette. Helaas voor m'n 2e portie stomen na bijvullen (ik vul altijd weer t water aan tot 3.5 liter) knalt de aardlek er uit bij het aandoen van de stomer.

Vorig jaar oktober ook gehad, en is het hele element vervangen door een bedrijf dat met haygain samenwerkt.

Ik vind het bizar dat hij zo snel t weer begeeft. Ik ontkalk met haygain zakjes elke 4 hooguit 6 weken.

Herkent iemand dit? Het gaat om een haygain one (jiffy steamer)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie