Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_88 schreef:Waarom wil je haar naar een rusthuis verplaatsen? Ik begrijp dat je regelmatig langs wil gaan om te wandelen? Is een kleinschalig pension/privé stal geen optie? Die plekjes zijn wel te vinden in NH.
Anno1978 schreef:marleen_88 schreef:Waarom wil je haar naar een rusthuis verplaatsen? Ik begrijp dat je regelmatig langs wil gaan om te wandelen? Is een kleinschalig pension/privé stal geen optie? Die plekjes zijn wel te vinden in NH.
Op zich kan dat ook prima idd. Ik zoek een plek waar ze echt fijn oud kan worden. Ze is nu nog behoorlijk fit maar wordt niet meer bereden. Ik weet alleen niet zo goed waar/ hoe ik die kleinschalige plekken kan vinden en benaderen. Aanbellen om te vragen ga ik niet doen haha. Dan voel ik me echt opdringerig
Mocht je toevallig iets weten dan hoor ik het graag
Jet schreef:Misschien is dit wat: https://www.rusthuisvoorpaarden.nl/ . Niet in Noord-Holland, maar als Haarlem bij je naam klopt is het denk ik wel te doen qua afstand ( Nieuw Vennep).
Nielojram schreef:Freyr schreef:Zonder twijfel de Koggehoeve in Berkhout. Alleen voor buiten wandelen moet die verkeersmak zijnBloemBloem schreef:
Beide een enorme wachtlijst.
marleen_88 schreef:Anno1978 schreef:Thanks voor de suggesties so far! Hopelijk volgen er nog wat meer
Een all-in plek is een uitdaging in deze regio. Ik sta nu zelf op een fijne plek in Velserbroek met mijn oudje, maar ik mest 2x per week.
Welke klusjes zou jij kunnen doen?