Stallng gezocht omgeving Boskoop/Waddinxveen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelazinniz
Berichten: 11
Geregistreerd: 08-08-17

Stallng gezocht omgeving Boskoop/Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-24 20:18

Omdat eerdere topics hierover wat verouderd zijn open ik een nieuwe.

Ik ben langzaam aan opzoek naar een ander plekje voor mijn sociale ruin van 20 jaar.
Wat ik zoek:
- Omgeving Boskoop, Waddinxveen, Alphen a/d Rhijn, Gouda, Zoeterwoude
- Overdag buiten, het liefst in een grote uitloopstal met andere paarden
- Onbeperkt ruwvoer van goede kwaliteit i.v.m. eerdere maagproblemen
- Weidegang zolang het weer het toelaat
- Uitrijmogelijkheden
- Een goede rijbaan en wanneer mogelijk ook logeerring

Ik zie in dat het moeilijk is om zo'n stalling te vinden, echter had ik een aantal maanden geleden iets gevonden wat ik nu niet meer kan vinden. Het ging om een grote uitloopstal waar de paarden met volgens mij met 10 stonden en naar buiten konden op een verhard stuk en een zandstuk. Ze kregen daar onbeperkt ruwvoer en in de zomer kon je kiezen voor 24/7 op het land of alleen overdag. Als iemand weet over welke stal ik het heb, is die naam natuurlijk zeker welkom!!

Celebi
Berichten: 3938
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Stallng gezocht omgeving Boskoop/Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 20:34

De Groene Meer heeft wat je bedoelt, alleen geen 24/7 land meer voor de loopstal paarden. Bedoel je die misschien?

Zo zitten er nog een paar meer in de regio, maar het is wel heel schaars. Zeker qua voer behoefte liep ik met mijn oudere ruin overal tegenaan.

Pikeur

Berichten: 6319
Geregistreerd: 01-02-06

Re: Stallng gezocht omgeving Boskoop/Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 21:20

Ik heb een poosje op de veerstalhoeve gestaan maar mijn paard is weer thuis. Maar daar zijn individuele stallen met uitloop en verder voldoet het ook aan je lijstje denk.

ruitje

Berichten: 12453
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-24 19:18

Ik denk dat je toen inderdaad een advertentie van ons hebt gezien( De Groene Meer) . Wij voldoen aan je lijst denk ik.

We hebben 24/7 land maar de loopstal gaat van 8 tot 16 het land op.

Wel voeren wij arm onbeperkt ruwvoer, afhankelijk van de conditie van je paard, ras, gezondheid en wat je nog met hem doet kan dat vanaf deze leeftijd wel te arm worden om hem goed op conditie te houden :)

Altijd welkom voor een rondleiding hoor, dan laat ik je alles zien :) !