Hoefschoenen laten passen Zuid-Holland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Horsejansdam

Hoefschoenen laten passen Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-24 11:49

Voor mijn shet die voor de wagen loopt, wil ik graag hoefschoenen laten aanmeten. Ik ben bekend met de service waarbij je zelf de hoef opmeet en op afstand advies krijg, maar zou het prettiger vinden als er iemand langskomt om schoenen te passen. Kennen jullie iemand die in de omgeving Rotterdam komt en ook shetlandermaatjes op voorraad heeft om te passen? *\o/*

Celebi

Re: Hoefschoenen laten passen Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-24 11:54

Toevallig was ik ook op zoek naar iemand, maar degene die ik hier in de buurt gevonden heb (ook Zuid Holland), had dan alleen maar van een paar merken wat pas hulzen mee maar geen schoenen om ook daadwerkelijk te testen.. Die moesten dan alsnog bij een webshop besteld worden.. Ik heb uiteindelijk dus maar weer een fitkit bij de webshop zelf besteld. Het passen van de shells is namelijk niet heel ingewikkeld. Daarna zien of en welke test set perfect past is juist lastiger, maar die had de passer niet op voorraad. Op zich logisch omdat er per merk heel veel maten zijn, maar ik vond het dus eigenlijk geen meerwaarde hebben.

Ik lees wel even mee of er iemand anders wel iemand kent waarbij je dus de schoenen ook in beweging kan proberen.

With The Rider In Mind - Voor ruiters, paardeneigenaren en hippisch ondernemers die de balans tussen werk, privé en de passie voor paarden terug willen vinden.
https://www.withtheriderinmind.nl

Yinthee
Amadeus <3

Re: Hoefschoenen laten passen Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-24 01:31

Erdbrink wellicht?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie