Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koend schreef:Nochtans hou ik niet van enquêtes. Ze dwingen je in een keurslijf.
Vb: een volgorde maket van belangrijkheid in de verschillende aspecten van een rijvereniging.
Ik vind ze allemaal belangrijk! Nu wordt ik gedwongen om ook enkele aspecten als onbelangrijk te beoordelen.
Bowo schreef:Met de combinatie email adres en rijvereniging weet je precies wie ik ben, dat is dus totaal niet anoniem.
Dan kan je wel een fake adres invullen, maar het gaat mij om het principe. En doordat je een fake adres kunt invullen, helpt het dus ook niets tegen mensen die meerdere keren zouden willen invullen (hoeft niet eens fake, kan onder meerdere adressen).
Ik denk dat het vooral mensen afschrikt, maar vrijwel niets doet om dubbele antwoorden te voorkomen. Als mensen dubbel zouden willen invullen (waarom?), dan vinden ze wel een manier
Ayasha schreef:Bowo schreef:Met de combinatie email adres en rijvereniging weet je precies wie ik ben, dat is dus totaal niet anoniem.
Dan kan je wel een fake adres invullen, maar het gaat mij om het principe. En doordat je een fake adres kunt invullen, helpt het dus ook niets tegen mensen die meerdere keren zouden willen invullen (hoeft niet eens fake, kan onder meerdere adressen).
Ik denk dat het vooral mensen afschrikt, maar vrijwel niets doet om dubbele antwoorden te voorkomen. Als mensen dubbel zouden willen invullen (waarom?), dan vinden ze wel een manier
En dat is een probleem omdat?