Ik ga binnenkort verhuizen naar Zuid-Beijerland en hoewel het niet echt een wereld verhuizing is voor mij, moet mijn paard ivm mijn werk ook mee. Ik vind het echter vrij lastig om stallen in de omgeving te vinden, vandaar hier mijn oproepje nog extra!
Ik ben op zoek naar een plekje waar ze zoveel mogelijk buitenkomen (24/7 zou perfect zijn), ook 's winters, de hele dag beschikking hebben tot ruwvoer en sociaal contact hebben. Het liefst kleinschalig en rustig, maneges passen niet echt bij ons!
Mijn paard is een merrie van 1.55m hoog, niet erg dominant maar laat wel weten als ze het ergens niet mee eens is, geen ontsnapper/sloper/graver, geen stalgebreken, kan 24/7 op de wei (geen intoleranties/allergieën/niet te dik), staat zonder ijzers en kan bij voldoende schuilmogelijkheden ook zonder dekens (staat anders de hele winter onder 100 gr). We rijden recreatief western, binnenbak is dus niet nodig, begaanbare buitenbak/longeercirkel/leuke uitrijdmogelijkheden zijn wel een leuke toevoeging!
Mocht iemand iets weten in deze regio hoor ik het graag! Voor het perfecte plekje wil ik best een stukje rijden, zeker als voeren/mesten in beurten gebeurt en er dus niet dagelijks naar stal gegaan hoeft te worden.

Groetjes!