Ik ben op zoek naar een goed en eerlijk bedrijf om mijn trailer te laten repareren.
Er ligt een rubberen “gietvloer” in maar die is aan het loslaten en moet dus vervangen worden. Er moet dan uiteraard ook even gecheckt worden of de ondervloer nog goed is.
Vorig jaar zijn de remmen en banden vervangen. Maar wil hem ook weer even “APK” laten keuren.
Theo stet ben ik bekend mee, maar vind die behoorlijke prijzen rekenen. Dus ben vooral benieuwd naar evt andere goede bedrijven.
Ik kom vanuit Alkmaar. Liefst binnen een straal van 30 km. Maar als het iets verder is is het ook prima.
Jolliana RC ~ Ceasar ter Linden x Ronaldo Instagram: Eventer_jolliana
Wij zijn vanuit Limburg naar Zuidzijde trailers gereden omdat we hoorden van de goede ervaringen. En daar hebben we ook geen seconde spijt van gehad en raden hem ook zeker aan
ik ben vanuit België naar Zuidzijde trailers gereden voor de aankoop van een tweedehands trailer. Superfijn bedrijf, goede begeleiding, zeker aan te raden!
Ik persoonlijk vind Aanhangwagencentrum Noord-Holland ( het vroegere Stet) niet duur en wel heel correct, als het niet goed is met de bodem zeggen ze dat zeker en laten ze je dat zien en als het wel goed is zullen ze dat ook zeggen. Je hebt dan ook nog TonCa in Winkel in de buurt, maar daar ga ik minder graag naar toe. Bij Zuidzijde Trailers Goudriaan wordt je ook prima geholpen, maar wat je dan aan reiskosten/reistijd meer kwijt bent, kan je ook bijleggen en gewoon bij Aanhangwagencentrum NH terecht. De kans is groot dat je hem niet dezelfde dag weer mee kan nemen en dan heb je dus twee ritten.
Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven! Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op:Paardentaxi Jet
Fijn dat ze nog verder hebben gekeken, dat is toch wel het voordeel van een goed onderhoudsadres. En vond je ze nog steeds duur? Natuurlijk kost het allemaal niet niks, maar viel het je toch nog wat mee?
En jeetje, die trailer is enorm opgeknapt zeg! Wat een verschil, daar zal je wel even mee zoet geweest zijn!
Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven! Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op:Paardentaxi Jet
De vloer viel reuze mee qua reparatie kosten! Vind alleen nog steeds zo’n “APK” best prijzig als je dat bijv. vergelijkt met een auto. Maar goed je wil wel je kwetsbare viervoeter veilig vervoeren natuurlijk. Dus wat dat betreft is het mij helemaal waard
Jolliana RC ~ Ceasar ter Linden x Ronaldo Instagram: Eventer_jolliana
Fijn dat de vloer meeviel en ja, zo'n Bovag-keuring is wel prijzig, maar ook wel heel nuttig. Ik vind het nog steeds apart dat het bij auto's verplicht is en bij trailers niet meer.