[Zoekt] Manege Utrecht met rittenkaart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wisperlee
Berichten: 2
Geregistreerd: 01-04-24

[Zoekt] Manege Utrecht met rittenkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-24 18:29

Ik zoek een manege in omgeving Utrecht (stad) waar je kunt rijden met rittenkaart. Qua tijd is het voor mij handiger om eens per 2 weken te rijden & dan vind ik een maand/kwartaalabonnement (prijs doorgaans gebaseerd op wekelijks rijden) zonde van het geld. Ik heb al eentje gevonden in Leusden, maar er moeten toch meer maneges zijn die werken met rittenkaart ipv abonnement?

7September
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-02-23

Re: [Zoekt] Manege Utrecht met rittenkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 18:41

Ik rij nu op een manege waar ik gewoon om de week kan lessen! Kan ik een keer niet, kan ik mijn les afzeggen en op een ander moment (in een andere les) inhalen. Werkt top voor mij.

Dit is dus geen rittenkaart, maar een abonnementje per 2-weken ;).

Zit in Laren overigens.


Heb in Loosdrecht gereden vroeger, daar hadden we wel echt rittenkaarten. Maar volgens mij is dat niet meer zo nu. Althans, het staat niet op de site.

Wisperlee
Berichten: 2
Geregistreerd: 01-04-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-24 18:56

7September schreef:
Dit is dus geen rittenkaart, maar een abonnementje per 2-weken ;).

Zit in Laren overigens.


Dank!

Is dat De Larense Manege? Net even gekeken en hun tarieven per april zijn enkel nog kwartaalkaarten (en rittenkaarten voor springen). Ws heb jij als vaste klant een oudere abonnementsvorm.

Sweetgirl1
Berichten: 4553
Geregistreerd: 17-10-07

Re: [Zoekt] Manege Utrecht met rittenkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 19:10

Volgens mij manege castellum en manege de gagel doen het ook

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: [Zoekt] Manege Utrecht met rittenkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 19:19

Volgens mij zijn bijna alle maneges hier overgegaan op abonnementen om stabiliteit in hun inkomsten te hebben. Maar volgens mij zijn er wel meer mensen die eens per twee weken rijden. Ik zou gewoon eens langsgaan bij de plekken die je aanspreken, en dan eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat maneges dit niet standaard aanbieden, maar het misschien op individuele basis best afgesproken kan worden.

Emzel12
Berichten: 6
Geregistreerd: 26-02-21

Re: [Zoekt] Manege Utrecht met rittenkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-24 14:10

De Maxima manege had altijd de mogelijkheid om 1x per 2 weken te rijden en is ook gewoon een hele fijne en sympathieke plek.