Ik heb het er toch maar op gewaagd, want wilde nog gebruik maken van de kortingsactie. Ik zag ineens dat er een mogelijkheid was om pas na aankomst van je pakketje te betalen (zonder extra kosten), dus daar heb ik voor gekozen. Zo loop ik weinig risico volgens mij
Wil je misschien laten weten als het is aangekomen? Ik wil er ook graag iets bestellen
Lijsken
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-24 11:36
Zal ik doen. Het zou tussen 2 en 4 april bezorgd moeten worden, maar ik heb nog geen bevestiging van verzending of track&trace ontvangen, dus ik heb vandaag (het is de 4e) maar eens gemaild of alles goed gaat. Ik kreeg meteen een automatisch antwoord (in het Zweeds) dat ze binnen 48 uur reageren.
Mo_Noah
Geplaatst: 04-04-24 12:28
Ik ben ook benieuwd en hoop voor je dat je pakket komt! Eind vorig jaar kwam ik hier ook een goede aanbieding tegen maar ik heb het uiteindelijk niet aangedurfd.. kon er te weinig over vinden.
Piekosjj
Geplaatst: 04-04-24 12:30
Equinest is blijkbaar hetzelfde als wat bij ons (in Zweden) onder de naam 'horseonline' een webshop is. Is gewoon een betrouwbare winkel waar ik eerder al eens van heb besteld, dat werd gewoon netjes op tijd geleverd etc https://horseonline.se/