Zomerwerk 2025

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Renee64

Zomerwerk 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-24 00:19

Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste keer dat ik zelf iets post op Bokt! Ik lees al een tijdje mee met alle meningen en ideeën, en nu dacht ik: waarom niet zelf eens iets vragen?

Ook al is het nog wat vroeg, ik ben voor komende zomer (2025) op zoek naar een leuke werk- of vrijwilligersplek op een boerderij, pension of ranch, liefst met paarden, voor ongeveer 2 à 3 weken.

Het liefst in Europa/Nederland zodat het makkelijk voor mij te reizen valt met de auto.

Heb je interesse of kan je mij verder helpen? ik hoor het graag :)

Groetjes Renee *D

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 01:40

Hoi!

Hoe oud ben je en wat voor soort werk heeft je voorkeur?

Ze hebben een minimum leeftijd namelijk maar als het je leuk lijkt buitenritten te begeleiden en eventueel ook strandritten zou je eens contact op kunnen nemen met manege Elzenhof op Texel. Ze doen het op kost en inwoning dus je woont bij hun boven de garage samen met de andere vrijwilligers en eet mee dus je krijgt er alleen een vrijwilligers vergoeding voor, maar het zijn ontzettend fijne mensen waar ik 3 jaar met plezier de zomer een paar weken heb doorgebracht. Ik vond alles super geregeld, team wisselde per week maar de vaste crew was altijd aardig. Ze kennen hun paarden door en door en doen echt hun best om ze in opperste conditie te houden. Een nieuw paard zou bijv nooit gelijk de hele dag lopen. Ze hebben meerdere oudjes die hun dagen slijten bij hun en ze dan niet weg doen maar gewoon minder werk geven zolang ze het aankunnen wat ik echt kan waarderen in een bedrijf. Vergis je niet het is hard werken, verantwoordelijkheid, en een beetje duits kunnen zou handig zijn. Maar nogmaals ik ben na de eerste keer nog 2x terug gegaan dus ik kan hun wel aanraden.

Renee64

Re: Zomerwerk 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-24 01:52

Bedankt voor je super leuke bericht!

Ik ben op dit moment 20 jaar oud :) Je ervaring klinkt echt leuk! Ik ga zeker even een kijkje nemen.