Dierentolk/reading

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joortjex

Dierentolk/reading

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-24 15:49

Hi! Ik overweeg om een keer een dierentolk langs te laten komen/reading te laten doen of online een afspraak mee willen maken.

Wie heeft hier ervaring mee? En wie raden jullie aan? :)

De pony staat in de buurt van Leeuwarden, dus als diegene langskomt, moet dit wel enigszins in die regio zijn :D

DogWords

Re: Dierentolk/reading

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 16:26

Symone Ottevangers of Wanda Wolters

Keep calm and sparkle
www.dogwords.nl

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 16:28

Ik dacht dat zo'n beetje de bovenste paardentolk van Google vast wel goed zou zijn, en ik wilde hier heel graag in geloven, maar voor mij heb ik het bewijs gehad dat dit echt niet mogelijk is, dus bespaar alsjeblieft je geld.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western stijgbeugels, Outdoorlaarzen

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 16:41

Ik heb zelf meermaals goede ervaring gehad met Claudia van dierenkunnenpraten.nl
Je krijgt een heel fijn uitgebreid verslag.

Everywhere... is just a journey away

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 22:17

Hoe was je ervaring en wie heb je uiteindelijk gekozen? Ik ben ook benieuwd, omgeving Zwolle :)

Wild horses, I wanna be like you
Love what you do, Do what you love. <3
Even a thousand miles can't keep us apart, because my heart is wherever you are.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 22:25

Ik ben ook heel erg benieuwd. Ik heb ondertussen al 4 readings laten doen bij 4 verschillende. 3/4 kon ik me zeker in vinden. 1 van de 4 vond het nodig om mij te vertellen dat ik mijn paard moest inslapen en dat het echt niet zo verder kon. En dat vond ik best wel heftig en vergezocht van de persoon. Ik vond het niet haar taak om dit zomaar te zeggen eerlijk gezegd.

Volg mijn paardenleven op Instagram of Youtube !

Pinala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 14:56

Zonde van je geld. Ik had me laten overhalen een videogesprek te doen met een Limburgse tolk (man), en het was zo gênant. Bijna 100 euro armer door die oplichting.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 15:04

Ik heb het een paar keer gedaan met mijn huisdieren en een enkele keer met een paard. Geloof in totaal 4x.
Heb er eigenlijk alle 4 keren wel wat aan gehad.

1: Kat neurotisch aan het vegen op de ruiten. Echt dagelijks meerdere keren, om gek van te worden. Na een sessie was het gedrag helemaal over.
2: Hond met veel stress uit Roemenië. Sessie was eigenlijk meer om het gedrag te begrijpen. Het gaf veel rust en dat is ons beide ten goede gekomen.
3: Kat heel erg zenuwachtig en bang. Liet zit niet meer pakken en ook geen band meer omdoen. Sinds de sessie is hij veranderd tot een ontzettend lieve knuffelkat (voor mij dan, niet voor anderen).
4: Paard met veel nerveuze trekjes, moest weer worden opgepakt na langere tijd op rust. Sessie hielp om hem beter te begrijpen. Daarna ging het weer oppakken een heel stuk makkelijker.

Voor elke sessie was ik hooguit 35 euro kwijt.
Symone Ottenvanger schijnt ook erg goed te zijn, maar die is een heel stuk duurder en ze heeft een wachtlijst. Die is hier dus nooit 'geweest'.

Ik zou het zo weer doen als ik weer tegen gedrag bij dieren aanloop waar ik niet zo veel mee kan :j

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 15:34

Ik wil het wel doen hoor, ik verzin wel wat, net als die kwakzalvers die je geld aftroggelen met onzin.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 15:38

Symone Ottevangers is erg goed maar heeft inderdaad een wachtlijst en komt niet meer op locatie.

"I hate Russian dolls. So full of themselves."
-Greg Davies

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 15:56

Ik heb er wel een aan het werk gezien en die praatte gewoon de eigenaar naar de mond

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB & Nord Svensk Maddy

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 16:07

De ellende met "tolken"is dat er helaas heel veel tussen zitten die het zouden willen kunnen maar die echt maar wat verzinnen. Gelukkig ook meerdere keren van heel dichtbij meegemaakt dat de tolk het wel bij het juiste eind had. Maar goed, deze tolk is 1 van mijn beste vriendinnen en woont in Johannesburg, ze zou nooit mij maar wat op de mouw spelden en kent de paarden waarover het ging verder niet maar keer op keer had ze het bij het juiste eind. Ook echt gecompliceerde situaties die je niet even bedenkt en dat we dan bij de DA op de foto's laten maken en het zat waar zij ons vertelde waar het bij het paard niet goed zat.
Strekking van mijn verhaal: Ja er zijn goede tolken maar helaar ook genoeg die maar wat aanrotzooien.... Weet aan wie je je geld geeft.

Kato ZZL pr 230 Z2 + 11 pr229,5 pnt, Top Tuiger!
Veron Z2
Melody M2

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 17:31

Dees schreef:
Ik heb het een paar keer gedaan met mijn huisdieren en een enkele keer met een paard. Geloof in totaal 4x.
Heb er eigenlijk alle 4 keren wel wat aan gehad.

1: Kat neurotisch aan het vegen op de ruiten. Echt dagelijks meerdere keren, om gek van te worden. Na een sessie was het gedrag helemaal over.
2: Hond met veel stress uit Roemenië. Sessie was eigenlijk meer om het gedrag te begrijpen. Het gaf veel rust en dat is ons beide ten goede gekomen.
3: Kat heel erg zenuwachtig en bang. Liet zit niet meer pakken en ook geen band meer omdoen. Sinds de sessie is hij veranderd tot een ontzettend lieve knuffelkat (voor mij dan, niet voor anderen).
4: Paard met veel nerveuze trekjes, moest weer worden opgepakt na langere tijd op rust. Sessie hielp om hem beter te begrijpen. Daarna ging het weer oppakken een heel stuk makkelijker.

Voor elke sessie was ik hooguit 35 euro kwijt.
Symone Ottenvanger schijnt ook erg goed te zijn, maar die is een heel stuk duurder en ze heeft een wachtlijst. Die is hier dus nooit 'geweest'.

Ik zou het zo weer doen als ik weer tegen gedrag bij dieren aanloop waar ik niet zo veel mee kan :j

Was dat telkens dezelfde persoon die de reading deed?

Don't take anything for granted

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 17:41

Wanneer zo’n reading plaatsvindt zonder eigenaar erbij zounik er misschien nog wat uit kunnen halen maar de meeste “ readers” hebben aan een blik of beweging van de baas genoeg om een banketstaaf op te hangen.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 20:45

BigOne schreef:
Wanneer zo’n reading plaatsvindt zonder eigenaar erbij zounik er misschien nog wat uit kunnen halen maar de meeste “ readers” hebben aan een blik of beweging van de baas genoeg om een banketstaaf op te hangen.

Of na slim zoeken op internet, dan weten ze welke boter er om de mond gesmeerd moet worden...

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 22:15

Lukasje, waren 3 verschillende personen.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 19:17

Bij ons kwam er ooit een op stal en kon je aansluiten. Ik was super nieuwsgierig en gedaan voor de ervaring maar wat een onzin + geld weggegooid. Ze praten wat je wilde weten en ik vond het mens zelf ook niet eens aardig.

.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 19:24

toevallig vroeg laatst iemand op fb er om ivm haar katten. Ik reageerde er op en kreeg een tip van een goede tolk. Voor 15 euro mocht ik 1 vraag stellen en mijn vraag was waarom mijn kater zo chagerijnig was op de kattenshows waar we aan mee deden (inmiddels ook gestopt om deze reden)

nou nou wat een gezwets.....hij wilde niet meer dat er aan hem gezeten werd (nou dat hadden jullie op bokt ook wel kunnen verzinnen) en dat ze aan zijn zaakje zaten (ehhh hij is gecastreerd) enz
Hij zou een paarse rozet hebben gewonnen en vele prijzen (helaas geen paarse rozet en ook niet veel prijzen)....ja voor zijn gevoel dan had ie veel gewonnen
Oftewel.....snel 15 euro verdiend zo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie