Wie heeft hier ervaring mee? En wie raden jullie aan?

De pony staat in de buurt van Leeuwarden, dus als diegene langskomt, moet dit wel enigszins in die regio zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Ik heb het een paar keer gedaan met mijn huisdieren en een enkele keer met een paard. Geloof in totaal 4x.
Heb er eigenlijk alle 4 keren wel wat aan gehad.
1: Kat neurotisch aan het vegen op de ruiten. Echt dagelijks meerdere keren, om gek van te worden. Na een sessie was het gedrag helemaal over.
2: Hond met veel stress uit Roemenië. Sessie was eigenlijk meer om het gedrag te begrijpen. Het gaf veel rust en dat is ons beide ten goede gekomen.
3: Kat heel erg zenuwachtig en bang. Liet zit niet meer pakken en ook geen band meer omdoen. Sinds de sessie is hij veranderd tot een ontzettend lieve knuffelkat (voor mij dan, niet voor anderen).
4: Paard met veel nerveuze trekjes, moest weer worden opgepakt na langere tijd op rust. Sessie hielp om hem beter te begrijpen. Daarna ging het weer oppakken een heel stuk makkelijker.
Voor elke sessie was ik hooguit 35 euro kwijt.
Symone Ottenvanger schijnt ook erg goed te zijn, maar die is een heel stuk duurder en ze heeft een wachtlijst. Die is hier dus nooit 'geweest'.
Ik zou het zo weer doen als ik weer tegen gedrag bij dieren aanloop waar ik niet zo veel mee kan
BigOne schreef:Wanneer zo’n reading plaatsvindt zonder eigenaar erbij zounik er misschien nog wat uit kunnen halen maar de meeste “ readers” hebben aan een blik of beweging van de baas genoeg om een banketstaaf op te hangen.
Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 9 bezoekers