Zaterdag is de verhuizing van Ermelo naar Scherpenzeel. De Lingehoeve kan hem helpen tussen 1 en 2 weken vanaf nu. Dan zou het prettig zijn als de trailer kan blijven staan zodat ik mocht er eerder onverwacht plek is direct kan gaan en weer uit de kliniek komt ook dezelfde trailer weer gebruikt kan worden om naar scherpenzeel gaan en de trailer dan weer retour komt.
Tips zijn welkom, en mocht iemand dit lezen en denkt ik ken wel iemand of een organisatie.
Budget rijkt niet tot de wolken..Lingehoeve heeft namelijk zoveel stapelwolken gemaakt dat het wolkendek nog dikker is geworden. Het leed dat paarden houden heet
Mijn vader heeft een e rijbewijs en verhuist naar Scherpenzeel. Hij rijd ook met de caravan netjes de wereld over.
Mijn ouders zijn mogelijk op de afspraak met de Lingehoeve op vakantie. Aangezien dat de laatste jaren niet heeft gekund wil ik ze dat ook niet afnemen.. zelf heb ik geen rijbewijs dus dat betekend dat ik mogelijk een andere chauffeur in zal schakelen..het zal wel een voorwaarde voor die mogelijk onbekende chauffeur dat hij ervaring heeft met paarden en trailers want dan kan ik er vanuit gaan dat er netjes gereden wordt zodat de trailer en de pony heel blijven..mocht het onverhoopt iemand hier bereiken die in vervoer kan voorzien eventueel zelfs ook op zaterdag zou kunnen aangezien mijn vader prima chauffeur is hoor. Maar hij vergeet zo nu en dan dat er geen caravan aan de trekhaak zit maar dat er een levend wezen in een karretje staat. Hij heeft nog nooit een ongeluk gehad maar hij kan stevig optrekken en remmen bij een file etc. En ik vind het dan zeer ingewikkeld om op een vriendelijke manier op de balancerenfe vastgezette pony te wijzen.
Pony is een minishet van 200 kg braaf op de trailer en sloopt niet. Kan enkel niet meer goed achterwaartse dus een met 2 laadopeningen zou ideaalplaatje Zijn
Over de prijs van de trailer komen we vast wel uit. Ik weet dat er paardentaxies zijn maar ivm de onduidelijkheid over de lingehoeve wil ik graag direct kunnen laden voor het geval van een acuut probleem. En dat is dan wel de kans op torenhoge kosten voor vervoer en het gaat bij de Lingehoeve ook niet om een paar 100 euro ik hoop morgen wel een beetje meer informatie over de kosten van behandeling. Maar aangezien ik zelf ben afgekeurd en uitkeringsgeld van jullie zuur betaalde belastingcenten is het niet handig om een paardentaxie met chauffeur in te huren om het simpele feit dat ik de Lingehoeve ook niet kan betalen. Gelukkig zijn er daar betalingsregelingen beschikbaar maar dat is niet zo dat je het pas mag overmaken als je het geld na 30 jaar eindelijk hebt gewonnen bij de Postcode Loterij.
Mocht er iemand zijn die een trailer met schuin vervoer willen verhuren (borg kan ik geven als het gewenst is. Of trailer en zelf een goede chauffeur. Of enkel chauffeur mocht ik een trailer beschikbaar hebben.
Dan kom ik graag in contact met je!
Ook andere tips en tricks of tops of nots hebben alle hulp is welkom. En het hoeft echt niet volledig gratis. Ik vind het alleen niet goed om de Lingehoeve uit te stellen tot mijn ouwe lui weer terug zijn van de vakantie..
Graag reacties met een prijs/aanbod en mocht het gewenst zijn dan is er ook een mogelijkheid dat ik een paar klusjes werkzaamheden onderhoud of hand en span diensten om korting op de huurprijs te verkrijgen..
Ik ben een doe het zelver het is dus een breed spectrum aan dingen die mogelijk zijn.
Groetjes
Rianne en Coco