Iemand die een goede zadelpasser kan aanraden die aan huis komt in de omgeving Arnhem?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessie schreef:Mijn ervaring met haar was dat ze echt heel commercieel ingesteld was, echt op verkoop in plaats van eerst goed kijken naar het aanpassen van mijn zadel (wat ik had aangevraagd). Het werd erg afgekraakt wat vanuit second opinions niet het geval bleek. Mocht je dus per definitie op zoek zijn naar een nieuw zadel, zou je haar wel kunnen inschakelen.
Uiteindelijk fijn geholpen door het Drunens Ruiterhuis, welke inmiddels al wat jaren komen. Zou hun zeker aanraden!
Maaike_Ma schreef:Merriemens schreef:DS (Dana Scheepsbouwer)
Jammer dat je daar tegenwoordig zogenaamde ruiter fitness oefeningen verplicht bij moet doen, met de nodige extra kosten.....
_Jelske schreef:Ik ben erg tevreden over Jan Ditewig van Vrielink Ruitersport. Heeft mij afgelopen jaar echt ontzettend goed geholpen met een geschikt zadel. Heeft voldoende aanbod in tweedehands zadels, maar ook een aantal verschillende merken/modellen nieuw in verschillende prijsklassen.
Kan ook goed uitleggen wat hij constateert en wat je nodig hebt en waarom. Maakt het proces heel transparant.
Maaike_Ma schreef:Ja dat is wel jammer. Ik ben al klant van voor die tijd dus heb daar geen 'last' van. Toch vind ik het wel goed dat ze het heeft toegevoegd. De invloed van de ruiter op het zadel is groter dan je denkt en dat maakt dus ook zeker uit voor het model wat ze kiest en het vervolg.