Centered riding/Western

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Glossy2009
Berichten: 18
Geregistreerd: 11-11-23

Centered riding/Western

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-24 11:32

Ik ben opzoek naar een goede centered riding instructeur die tevens ervaring heeft met western en die op locatie kan komen in Wildervank.
Centered riding instructeurs zijn er genoeg te vinden alleen zijn ze allemaal Engels gericht. Dus wie weet er iemand en het liefst hoor ik natuurlijk ook je ervaring met die persoon

Jet

Berichten: 12001
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 15:43

Glossy2009 schreef:
Ik ben opzoek naar een goede centered riding instructeur die tevens ervaring heeft met western en die op locatie kan komen in Wildervank.
Centered riding instructeurs zijn er genoeg te vinden alleen zijn ze allemaal Engels gericht. Dus wie weet er iemand en het liefst hoor ik natuurlijk ook je ervaring met die persoon


Ik zou een contact opnemen met Hansje Rol van MindBodyHorse. Ze zit niet bij je in de buurt, maar voor ze komt wel op heel veel plekken in Nederland: https://www.mindbodyhorse.nl/ . Ze is zeer veelzijdig in haar lesgeven en heeft ook Centered Riding instructiediploma's gehaald. Daarnaast heeft ze echt veel andere opleidingen gedaan en daardoor veel kennis om dingen op een eigen, duidelijke manier over te brengen.
https://www.facebook.com/mindbodyhorse is haar Facebookpagina.
Laatst bijgewerkt door Jet op 19-01-24 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27979
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Centered riding/Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 15:47

De combi CR en western is schaars. Het is er, maar meer oostelijk (EZ Riding/Erika Zengerink) of juist in het midden des lands (Versatile Horse Training/Alice Zijlstra). In noord weet ik zo niks.

gaucho

Berichten: 9526
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 15:49

Zowel Alice als Hansje heb ik persoonlijk ervaring mee en kan ik voor de combinatie western en centered riding zeker aanraden.

cissy

Berichten: 19823
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 23:42