Trainingsweekend Horsemanship/grondwerk Gelderland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silly_Woman

Berichten: 1665
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 07:30

Vliendertje schreef:
Silly_Woman schreef:
Ik geloof dat Liesbeth Jorna van sporthorsemanshipunited een clinic organiseert in Aalten.

Ze is zowel op de grond als onder het zadel geweldig. Dus als jij op de grond dingen wilt doen is dat voor haar geen probleem.

Heb de Link even opgezocht:
https://www.sporthorsemanshipunited.nl/clinic-blokkadevrijtrainen


n.a.v. dit topic mij hier aangemeld. Dit komt als geroepen :D


Gaaf!!! Veel plezier!

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 13:20

Even een schopje voor dit topic; ben namelijk benieuwd of iemand bekend is met True Horsemanship in Zeddam? Zij bieden ook allerlei weekenden en lesdagen die me wel aanspreken, ben benieuwd naar ervaringen van anderen.

pluisje88

Berichten: 8076
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 13:35

Britt1 schreef:
Even een schopje voor dit topic; ben namelijk benieuwd of iemand bekend is met True Horsemanship in Zeddam? Zij bieden ook allerlei weekenden en lesdagen die me wel aanspreken, ben benieuwd naar ervaringen van anderen.


Kijk ff op de vorige pagina

Glossy2009
Berichten: 18
Geregistreerd: 11-11-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 13:47

Ik kan je equus4all in Grolloo van harte aanbevelen. Roos is echt geweldig, dankzij haar heb ik enorme stappen met mijn paard gemaakt en heb ik ook de kennis en zelfverzekerdheid om mij in allerlei situaties te redden met vreemde (onopgevoede) paarden.


Ze zit op een mooie locatie aan het bos en doet 2daagse trainingsweekenden. Ik ga er zelf in juni heen

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 14:16

pluisje88 schreef:
Britt1 schreef:
Even een schopje voor dit topic; ben namelijk benieuwd of iemand bekend is met True Horsemanship in Zeddam? Zij bieden ook allerlei weekenden en lesdagen die me wel aanspreken, ben benieuwd naar ervaringen van anderen.


Kijk ff op de vorige pagina

Oo stom, helemaal overheen gelezen. Niet al te positief dus.

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 14:18

Glossy2009 schreef:
Ik kan je equus4all in Grolloo van harte aanbevelen. Roos is echt geweldig, dankzij haar heb ik enorme stappen met mijn paard gemaakt en heb ik ook de kennis en zelfverzekerdheid om mij in allerlei situaties te redden met vreemde (onopgevoede) paarden.


Ze zit op een mooie locatie aan het bos en doet 2daagse trainingsweekenden. Ik ga er zelf in juni heen

Maar dit ligt niet in in of nabij Gelderland toch? :D

Dieuwke_
Berichten: 4543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 14:31

Ik weet niet waar in Gelderland je precies woont, maar ik heb afgelopen zomer de basiscursus bij Emiel gevolgd en zou het zeker aanraden. Je laat je paard tussendoor daar, dus dat scheelt al gesleep heen en weer. Voor mij was het 100 km reizen, maar ik vond het echt goed te doen en echt de moeite waard.

Britt1

Berichten: 2579
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 14:44

Dieuwke_ schreef:
Ik weet niet waar in Gelderland je precies woont, maar ik heb afgelopen zomer de basiscursus bij Emiel gevolgd en zou het zeker aanraden. Je laat je paard tussendoor daar, dus dat scheelt al gesleep heen en weer. Voor mij was het 100 km reizen, maar ik vond het echt goed te doen en echt de moeite waard.

In Arnhem en ja die optie houd ik open, is 3 dagen toch? Lijkt me zeker leuk!

Glossy2009
Berichten: 18
Geregistreerd: 11-11-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 15:35

Britt1 schreef:
Glossy2009 schreef:
Ik kan je equus4all in Grolloo van harte aanbevelen. Roos is echt geweldig, dankzij haar heb ik enorme stappen met mijn paard gemaakt en heb ik ook de kennis en zelfverzekerdheid om mij in allerlei situaties te redden met vreemde (onopgevoede) paarden.


Ze zit op een mooie locatie aan het bos en doet 2daagse trainingsweekenden. Ik ga er zelf in juni heen

Maar dit ligt niet in in of nabij Gelderland toch? :D


Klopt, echter dacht ik dat ik ook meerdere aanbevelingen in Belgiƫ zag. Dus vandaar mijn gedachten.