Rijles omgeving Veldhoven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

honderd

Rijles omgeving Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 19:08

Hoi Bokkers!

Ik rijd inmiddels zo’n 6 jaar, eerst op de manege en later op verzorgpony’s. Het paard wat ik op het moment verzorg heeft ook een andere verzorger en in combinatie met dat we een halfuur moeten rijden om bij een bak te komen is het lastig om regelmatig te kunnen rijden (soms 2x per week en soms een maand lang niet..)
Nu wil ik graag wel wat regelmatiger rijden omdat ik meer wil leren en ook wat afwisselender wil rijden (ik wil werken aan mijn houding en zit en wil ook het springen weer oppakken).
Eerst heb ik een tijdje gezocht naar een bijrijdpaard maar dit is toch wat lastig door mijn leeftijd en het feit dat ik maar in een straal van 6/7km kan komen.
Dus ben ik op zoek naar een plek waar ik komende winter 1/2x per week kan rijden, waar veel afwisseling is in de lessen.
Wie heeft tips voor leuke, kwalitatieve en bovenal paardvriendelijke bedrijven/particulieren die dit aanbieden? (10-15km rondom veldhoven)

-Ik ken de meeste maneges in de buurt wel maar deze spreken mij niet zo aan (te massaal, niet genoeg oog voor paardenwelzijn)