Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannevdw1 schreef:Hallo, ik ga binnenkort een paard kopen maar ik heb in mijn omgeving niemand met de juiste ervaring. Nu las ik dus dat je een professioneel iemand mee kan nemen en kan inhuren daarvoor… maar hoe vind ik nou zo iemand? Als ik op internet iets op zoek krijg ik niet wat ik zoek..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt
PhaedraW schreef:Heb je geen instructrice/instructeur die jou kan helpen met de zoektocht naar een paard?
En inderdaad zoals hierboven, altijd laten keuren. Liefst door je eigen dierenarts, niet die van de verkopende partij.
Sannevdw1 schreef:Hallo, ik ga binnenkort een paard kopen maar ik heb in mijn omgeving niemand met de juiste ervaring. Nu las ik dus dat je een professioneel iemand mee kan nemen en kan inhuren daarvoor… maar hoe vind ik nou zo iemand? Als ik op internet iets op zoek krijg ik niet wat ik zoek..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt
Kelly_ann schreef:Meestal vraagt iemand zijn instructeur mee of iemand uit zijn omgeving met veel ervaring.
Als je momenteel niet zo direct iemand kent kan je misschien wel wat instructeurs benaderen uit je buurt. Of je doet zelf een oproepje.
Er zijn ook wel tussenpersonen die bijvoorbeeld bemiddelen voor kopers in het buitenland. Zo heb ik ook wel mensen uit China en Singapore aan een paard geholpen.
In welke regio zit je? Misschien is er wel een bokker die kan helpen?