Tradeinn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Santos_05

Tradeinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-23 20:22

Bij TradeInn worden producten met mooie korting aangeboden.

Wie heeft er ervaring met deze site? Ik las al vertraagde levering, maar worden de producten wel geleverd?

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 20:49

Ze hebben veel verschillende websites bv snowinn, trekkinn. Geen vertraagde levering maar niet vandaag besteld= morgen in huis. Diverse malen besteld en altijd ontvangen, ook retouren gaan gewoon goed.

Santos_05

Re: Tradeinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-23 20:54

Goed om te lezen!

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 21:58

Wel met pay pal betalen voor een eventuele retour .Tenminste dat was met mijn bestelling zo.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-23 16:20

Besteld en met Paypal betaald. Dat is zeker een goede tip ivm aankoopbescherming.

Nu duimen dat de bestelling binnenkort komt. Het zal in elk geval sneller zijn dan bij D.ivoza. Daar had ik dezelfde jas besteld begin september en zou half oktober binnen komen. Nu blijkt de jas deze winter helemaal niet binnen te komen. Als ik er niet zelf achteraan gegaan was, zat ik in januari nog te wachten :Y)

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 16:30

Ik! Ik wilde een dekje wat hier in Nederland schijnbaar uit het assortiment is en met tactisch zoeken kwam ik op tradeinn uit. Zag wel veel slechte recensies op Google van duurt lang/verkeerde producten geleverd, maar dacht voor die paar tientjes wil ik het wel proberen. Het juiste dekje was snel geleverd dus ik ben tevreden! Had ook voor Klarna gekozen voor het geval ik niks geleverd zou krijgen :+

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 17:26

Heb er een trui besteld, inderdaad stuk goedkoper dan via andere (web) shops. De trui kwam uit Spanje, en werd redelijk slecht geüpdate met betrekking tot verzending/tracking. Tot na een kleine 2 weken de trui alsnog bezorgd was. Al met al gematigd tevreden, ik kreeg wat ik bestelde voor een relatief goedkope prijs, maar inderdaad niet vandaag besteld=morgen in huis, daar was ik me van te voren onvoldoende bewust van.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-23 14:14

30 oktober besteld, 13 november binnen *\o/*