Waar in Friesland kan ik een paard leasen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

theamazone

Waar in Friesland kan ik een paard leasen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-23 17:08

Ik ben al een tijdje opzoek naar een verzorg of lease paard in Friesland, in de buurt van Bolsward, Makkum, Exmorra, Witmarsum, etc. Weet iemand een stal waar ik een paard kan leasen? Zelf rij ik 1x per week op de manege maar ik wil graag verderkomen in de sport. Het liefst niet te ver zoals o.a. Stal Noorderend in Drachten.

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 17:35

theamazone schreef:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een verzorg of lease paard in Friesland, in de buurt van Bolsward, Makkum, Exmorra, Witmarsum, etc. Weet iemand een stal waar ik een paard kan leasen? Zelf rij ik 1x per week op de manege maar ik wil graag verderkomen in de sport. Het liefst niet te ver zoals o.a. Stal Noorderend in Drachten.

Er is op fb een groep voor verzorgpaarden en bijrijders van friesland.
Eventueel hier je oproepje plaatsen.
Misschien kan je ergens particuliere lease vinden in je buurt.

theamazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-23 18:43

kim_1990 schreef:
theamazone schreef:

Er is op fb een groep voor verzorgpaarden en bijrijders van friesland.
Eventueel hier je oproepje plaatsen.
Misschien kan je ergens particuliere lease vinden in je buurt.

Ik zit al in verschillende FB groepen en heb ook al een aantal oproepen geplaatst... Nu nog afwachten..