Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mellow schreef:Ik snap dat het vervelend voor je is en het is ook niet netjes dat een antwoord uit blijft. Maar de conclusie trekken dat er niks ergste is gebeurd omdat diegene hier op bokt een bericht plaatst vind ik niet netjes van jou kant.
Ik zou zeggen stuur de desbetreffende bakker even een pb om te zeggen dat je graag contact wil over je bestelling en dat je het als vervelend ervaart dat je geen antwoord krijgt. Kun je in ieder geval zien of je pb gelezen is.
Misschien is het er bij in geschoten je te beantwoorden of is diegene druk bezig met de bestellingen en staat die van jou ook op de stapel.
Dat ze hier een bericht op bokt zet, mensen hebben ook nog gewoon privé tijd. Anders zou iemand altijd "aan" moeten staan.
PowerPoef schreef:Natuurlijk hoeft niemand altijd "aan" te staan, maar een mailtje naar je betalende klanten sturen dat er wat vertraging is kost weinig moeite lijkt me. Dat zou ik belangrijker vinden dan een bericht op bokt plaatsen als ik een webshop had.