Ervaring Daisypaardenshop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ninus

Ervaring Daisypaardenshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-23 10:54

Een zoekopdracht levert veel verwijzingen op naar deze webshop zonder negatieve ervaringen. Ik heb daarom eind augustus vol vertrouwen een bestelling geplaatst. Vervolgens bleef het heel lang stil en ben ik weer eens gaan kijken op de website en zag tot mijn verbazing dat ze stoppen met de webshop en alles in de uitverkoop gooien.

Ik heb geprobeerd om via de mail en telefonisch contact te krijgen, maar het is oorverdovend stil.

Uiteraard heb ik er begrip voor dat dit waarschijnlijk een ingrijpend besluit is, maar het druist tegen mijn principes in dat er totaal geen communicatie plaats vindt.

Meer bokkers met eenzelfde recente ervaring?

Ninus

Re: Ervaring Daisypaardenshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-23 14:56

Ik heb inmiddels via pb en facebook contact met klanten die dezelfde ervaring hebben. Blijkbaar zit de eigenaresse op bokt, gezien het feit dat ze nog actief is, is er niets ernstigs gebeurd en is ze nog in staat om een bericht te typen.
Er worden ook nog steeds actief spullen te koop aangeboden via de webshop, mijn bescheiden advies is om ergens anders te kopen, er zijn meerdere klanten die al lang wachten op hun spullen.

Mochten er nog meer bokkers zijn met dezelfde ervaring, meld je even via pb.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 15:02

Ik was erheen gereden. :+
Adres staat toch op de website? "Hallo! Ik kom even mijn spullen ophalen die ik een maand geleden heb besteld."

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 15:04

Heb je haar ook via Bokt een pb gestuurd?

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 15:20

Ik snap dat het vervelend voor je is en het is ook niet netjes dat een antwoord uit blijft. Maar de conclusie trekken dat er niks ergste is gebeurd omdat diegene hier op bokt een bericht plaatst vind ik niet netjes van jou kant.

Ik zou zeggen stuur de desbetreffende bakker even een pb om te zeggen dat je graag contact wil over je bestelling en dat je het als vervelend ervaart dat je geen antwoord krijgt. Kun je in ieder geval zien of je pb gelezen is.

Misschien is het er bij in geschoten je te beantwoorden of is diegene druk bezig met de bestellingen en staat die van jou ook op de stapel.

Dat ze hier een bericht op bokt zet, mensen hebben ook nog gewoon privé tijd. Anders zou iemand altijd "aan" moeten staan.

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 15:27

Mellow schreef:
Ik snap dat het vervelend voor je is en het is ook niet netjes dat een antwoord uit blijft. Maar de conclusie trekken dat er niks ergste is gebeurd omdat diegene hier op bokt een bericht plaatst vind ik niet netjes van jou kant.

Ik zou zeggen stuur de desbetreffende bakker even een pb om te zeggen dat je graag contact wil over je bestelling en dat je het als vervelend ervaart dat je geen antwoord krijgt. Kun je in ieder geval zien of je pb gelezen is.

Misschien is het er bij in geschoten je te beantwoorden of is diegene druk bezig met de bestellingen en staat die van jou ook op de stapel.

Dat ze hier een bericht op bokt zet, mensen hebben ook nog gewoon privé tijd. Anders zou iemand altijd "aan" moeten staan.

Natuurlijk hoeft niemand altijd "aan" te staan, maar een mailtje naar je betalende klanten sturen dat er wat vertraging is kost weinig moeite lijkt me. Dat zou ik belangrijker vinden dan een bericht op bokt plaatsen als ik een webshop had.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 15:32

Ik zeg toch volgens mij ook dat ik het niet netjes vind dat er geen antwoord komt?

Geef alleen wat dingen aan dat misschien de kijk op dingen wat kan veranderen.

Het is volgens mij qua ervaringen altijd goed gegaan dus dan ga ik er vanuit dat het nu vast ook goed zal komen.

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-23 16:31

PowerPoef schreef:
Natuurlijk hoeft niemand altijd "aan" te staan, maar een mailtje naar je betalende klanten sturen dat er wat vertraging is kost weinig moeite lijkt me. Dat zou ik belangrijker vinden dan een bericht op bokt plaatsen als ik een webshop had.

Precies dat. Ik sta overal voor open. Maar mijn geld groeit ook nog steeds niet aan de boom, we hebben een zakelijk overeenkomst. Ik heb mijn deel gedaan en de tegenpartij blijft in gebreke.

Begrip tonen is ook eindig. En ja, natuurlijk kan ik een halve dag in de auto gaan zitten om het op te halen, maar is dat ook niet een beetje de omgekeerde wereld?

Daarnaast vraag ik me af of de klanten die nu bestellen de spullen wel geleverd krijgen, een gewaarschuwd mens telt nu eenmaal voor 2.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 17:05

Afbeelding
Had je dit al gezien ?

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-23 17:27

Ninus schreef:
Vervolgens bleef het heel lang stil en ben ik weer eens gaan kijken op de website en zag tot mijn verbazing dat ze stoppen met de webshop en alles in de uitverkoop gooien.

Yes!

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-23 13:02

Ik zie net dat het geld is teruggestort. Nog steeds geen bericht ontvangen, maar wat mij betreft keurig opgelost!