Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Interessante kwestie! Hou er in ieder geval ook rekening mee dat mensen er naartoe moeten komen. Een uur werk voor jou met al jouw ervaring is voor iemand die net begint waarschijnlijk meer tijd, plus dan nog de reistijd die je kwijt bent om er te komen maakt dat je wel wat meer dan een uur kwijt bent aan investering.
Het lijkt me dat je iemand moet vinden uit de buurt ook, want anders kost het een persoon meer benzine geld dan dat de klusjes opleveren.
MirandaDvG schreef:Celebi schreef:Interessante kwestie! Hou er in ieder geval ook rekening mee dat mensen er naartoe moeten komen. Een uur werk voor jou met al jouw ervaring is voor iemand die net begint waarschijnlijk meer tijd, plus dan nog de reistijd die je kwijt bent om er te komen maakt dat je wel wat meer dan een uur kwijt bent aan investering.
Het lijkt me dat je iemand moet vinden uit de buurt ook, want anders kost het een persoon meer benzine geld dan dat de klusjes opleveren.
Reistijd betalen doet geen enkele baas.
capopjekop schreef:Ligt er denk ik aan of je het ook prima vindt dat het een jonger persoon is. Als puber had ik het geweldig gevonden om iemand uit de brand te helpen, tussen de paarden te lopen en te verdienen. Met folders lopen verdiende je minder per uur. Maar dat moet de ts maar net vertrouwen.
capopjekop schreef:Ligt er denk ik aan of je het ook prima vindt dat het een jonger persoon is. Als puber had ik het geweldig gevonden om iemand uit de brand te helpen, tussen de paarden te lopen en te verdienen. Met folders lopen verdiende je minder per uur. Maar dat moet de ts maar net vertrouwen.
MirandaDvG schreef:10 euro per keer lijkt mij een heel net bedrag voor ongeveer 1 uur werk.
Het zou fijn zijn als een van je stalgenootjes dit voor je zou willen doen.Celebi schreef:Interessante kwestie! Hou er in ieder geval ook rekening mee dat mensen er naartoe moeten komen. Een uur werk voor jou met al jouw ervaring is voor iemand die net begint waarschijnlijk meer tijd, plus dan nog de reistijd die je kwijt bent om er te komen maakt dat je wel wat meer dan een uur kwijt bent aan investering.
Reistijd betalen doet geen enkele baas.
Olympia96 schreef:Maar ik snap het even niet. Is het 1x per week? Dan lijkt me een uurtje redelijk krap voor alle mest die er dan ligt van drie dieren?
Ik zou denk ik liever hoger gaan zitten qua bedrag omdat de kans van slagen dan wellicht groter is. €25 voor 1,5 uur werk en dus per keer. Als het om 1 keer per week gaat. Anders loop je leeg.