Ik post normaal niet zoveel, maar ik zit een beetje met mijn handen in het haar.
Ik ben naar mijn eigen idee

Aan het einde van het weideseizoen mag mijn 2 jarige merrie uit de opfok naar “huis”

Ik kan niet wachten, maar ondertussen ben ik voorzichtig op zoek naar een plek die zoveel mogelijk aan mijn eisen voldoet. Je hoort zoveel verschillende verhalen dat ik door de bomen het bos niet meer zie en hoop dat jullie een gouden tip voor me hebben!
Ik zoek een stalling waar ze het liefst het hele jaar rond in de nacht op stal komt, en eigenlijk ook (bij goed begaanbaar) weidegang. Het liefst alleen in een stukje of met een vast maatje wat klikt. Ik heb slechte ervaringen met wisselende kuddes en wil mijn meisje graag heel houden. ( dit ligt aan mij en ben als het klikt echt wel bereid haar in een groep te doen, maar met veel wisselende contacten is het altijd mijn paard die de klappen op moet vangen lijkt het wel)
Verder niet heel lastig. Hoef geen binnenbak, wel een goed begaanbare buitenbak, misschien ook een longeercirkel?
Wegens jong gezin misschien vol pension fijn, maar als er in overleg wat te regelen is met mesten ben ik daar heus niet te beroerd voor.
Kosten naar wat er is, niet het belangrijkste.
Maar… overal lijkt wel wat… stel ik zulke gekke eisen? Please, help!