Momenteel staat mijn paard in training in de buurt van Eindhoven (lekker om de hoek

Eisen:
- goed ruwvoerbeleid (minimaal 3x per dag goed hooi, liefst geen kuil of voordroog)
- goede binnen- en buitenbak (20x40 belangrijker dan 20x60, maar in ieder geval één met wedstrijdafmeting)
- zomers weidegang, ‘s winters (minimaal) buitenzetservice op paddock (het liefst nog met hooi op de paddock)
- volledig volpension, inclusief mogelijkheid om je paard te laten rijden en/of longeren
- uiteraard ook een longeercirkel
- goede, professionele begeleiding met rust en regelmaat centraal (paard is maagzweergevoelig bij stress)
Pré’s:
- stapmolen, liefst met zand of andere zachte bodem
- mogelijkheid om te springen en grondwerk te doen
- mogelijkheid om instructie van buitenaf te laten komen
- wedstrijden op stal
- mogelijkheid tot buitenrijden
- extra’s zoals een aquatrainer
Voor mij is het heel belangrijk dat ik taken uit handen kan geven. Ik ben zelf chronisch ziek en heb neurologische schade in mijn benen, waardoor ik bij vlagen moeilijk kan lopen, laat staan rijden. Ik wil dus kunnen afstemmen dat mijn paard gelongeerd of gereden kan worden wanneer ik dat zelf niet kan, en altijd elke dag buiten wordt gezet, ook als ik niet zelf kom.
Vanwege nare ervaringen in het verleden en mijn fysieke mankementen, is goede begeleiding voor mij en goede professionele omgang met mijn paard ook zeer belangrijk. Hij is helemaal niet lastig, maar wel gevoelig.
Afstand: 30 minuten met de auto vanaf Rotterdam centrum, eventueel meer voor de juiste stalling. Budget is zeer ruim, zeker voor de juiste ondersteuning en begeleiding.
Op mijn lijstje:
- De Randhoeve
- JGD Stables/de Watertoren (heb hier eerder met plezier gestaan dus dit blijft een optie, maar wil vanwege een aantal van mijn ‘pré’s’ kijken wat er nog meer is)
Ik ben benieuwd of iemand iets weet!