Wie weet er een leuk adresje om een keertje te kunnen mennen? Menles of bijvoorbeeld een leuke busrit.
Ik heb zelf jaren fanatiek gemend en eigen ponys gehad. Ze zijn helaas paar jaar geleden overleden. Het hoogste wat ik met ze heb gereden is Z dressuur en ZZ vaardigheid. Ik ben ook in bezit van koetsiersbewijs.
Ik ben niet op zoek naar een verzorgpony/ paard. Maar ben echt op zoek om af en toe eens te kunnen rijden zonder verdere verplichtingen.
Wie weet er een leuk adresje waar dit mogelijk is? Buiten Zuid Holland kan ook, als er bijvoorbeeld een leuke rit door het bos gemaakt kan worden en mijn kleine hondje dan mee kan op de wagen.(dit is ze gewend en ligt lekker rustig in haar mandje te kijken).
Dankjewel, dat topic ken ik inderdaad. Lief voor het meedenken Alleen denk ik dat ze daar meer op zoek zijn naar een groom. Ik ben echt meer op zoek om ergens tegen betaling zonder verdere verwachtingen een keertje te kunnen rijden. Ik heb gemerkt na een eerder oproepje dat veel menners anders echt verwachtingen hebben. Zoals groomen bij wedstrijden ect.