sterkebovenlijn.nl intrigerende titel? Wie volgt het?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ninx

sterkebovenlijn.nl intrigerende titel? Wie volgt het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-23 12:12

Ik zie sinds ik op Bokt zit de naam van Noor Tanger al voorbij komen... en altijd in positieve zin.
Dus toen ik dit programma zag, dacht ik dat het mogelijk wel eens iets zou kunnen zijn.

Maar ik heb wel eens vaker iets in een opwelling aangeschaft dat toch niet echt een succes bleek.

Dus ik dacht nu eens slim te zijn, en te kijken wie dit programma al volgt en sterke bovenlijntjes kweekt :-D

Melissa0304

Re: sterkebovenlijn.nl intrigerende titel? Wie volgt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:25

Ik kwam het ook tegen, in het verleden een trainingsweekend bij haar gedaan waar ik veel van geleerd heb, ben ook benieuwd naar ervaringen hiervan

nuevo_mien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:43

Ik zie het ook steeds voorbij komen... ben er ook benieuwd naar.

Eatshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:02

Noor is een prima trainer en instructrice. Ze kijkt goed naar de biomechanica, heeft een sterke eigen visie, en schuwt het niet om tegen afwijkende meningen/trainingsmethoden aan te schoppen, zeker als ze vindt dat het welzijn van het paard in het geding komt.
Kun je je gerust bij aanmelden, word je niet slechter van. Of dat online-gebeuren bij je past, is persoonlijk.

En ook haar marketingskills zijn behoorlijk goed doorontwikkeld, waardoor ze inmiddels wel een beetje een goeroe is geworden. Daar moet je wel tegen kunnen/van houden. Ze mag zichzelf graag laten zien en horen.
Ik kan er altijd wel mee en om (dat kan ze ook hebben) lachen.
Eén van de weinige mensen waar ik mijn paarden aan toe zou vertrouwen, als ik iets zelf niet opgelost zou krijgen. En dat is voor mijn doen best een stevig compliment.

tjitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:33

Ik heb deze cursus gevolgd, en daarna hun longeercursus "Longeren zonder hulpteugels".

Je krijgt toegang tot een app met modules van oefeningen en je kan elke dag filmpjes insturen van je training en dan krijg je ingesproken feedback bij jouw filmpje (de cursor gebruiken ze dan om dingen aan te wijzen). Er zijn ook wekelijks live Q&A's waarin je al je andere vragen kunt stellen. Omdat je dit kunt doen in je eigen tijd en je er zoveel tijd aan kunt besteden als je zelf wilt vind ik het heel fijn (en hoe meer je ermee doet, het "goedkoper" het wordt als je het zou moeten vertalen naar lesuren).

Mijn paard is in de tien weken van de cursus zoveel gespierder geworden dat hij uit zijn zadel is gegroeid ;) Dus het werkt zeker als je er genoeg tijd in stopt.

Je kunt volgens mij nu ook de modules-only kopen, maar ik heb zoveel gehad aan de feedback van Noor (en Patrick) dat ik dat het geld zéker waard vind.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:52

Ik heb deze cursus ook gevolgd, maar het bevestigd voor mij dat ik toch niet zo geschikt ben voor een online cursus.

De info en feedback was heel nuttig en fijn, maar je bent dan gelimiteerd aan een bepaalde 10 weken en als het dan net niet uit komt om veel in te sturen van het oefenen kom je eigenlijk niet verder. Mijn paarden hebben dan ook geen sterkere bovenlijn gekregen, maar dit kwam ook omdat we het soms best lastig vonden en het niet consequent genoeg deden.
Ook was een keer de feedback dat ik vooral eens langs moest komen voor een les want dan konden ze me verder helpen. Helaas is het me niet gelukt om deze les voor hun vakantie te plannen, maar ik weet wel weer dan ik liever IRL les heb dan een online cursus.

Het doet niets af aan de kwaliteit van de informatie en ik sluit me dan ook aan bij de bovenstaande posts. Maar wanneer je terugvalt en geen zaken meer in stuurt of minder bij live sessies aanwezig kan zijn komt er ook niets voor terug. :Y)