Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SjonnieZ schreef:Woody2015 schreef:Hey allemaal zoals d erotiek zegt: SOMMER zadels regio Noord Limburg. Helaas kan ik er via Google niet veel over terug vinden….of ik Google helemaal verkeerd
Maar goed, wie heeft er een goede tip?
Heel erotisch idd..
Elisa2 schreef:Wij hebben er ook ooit een gehad, goede kwaliteit inderdaad.
TS, ik zie ze hier: http://gettinggaitedsaddlery.nl/producten/
SjonnieZ schreef:En over de grens? Je zou eens kunnen rondvragen in de FB groep sattelbörse NRW voor een goede passer/ verkoper.
Op de Duitse 2de hands pagina’s kom ik Sommer regelmatig tegen.
Woody2015 schreef:SjonnieZ schreef:En over de grens? Je zou eens kunnen rondvragen in de FB groep sattelbörse NRW voor een goede passer/ verkoper.
Ja anders ga ik het idd over de grens zoeken. Wil wel echt een nieuwe als ik voor Sommer ga, pony heeft een lastige bouw, erg kort, ietwat overbouwd en ik met mijn 1.73 en dikke bips heb echt een 18 inch nodig
Woody2015 schreef:SjonnieZ schreef:En over de grens? Je zou eens kunnen rondvragen in de FB groep sattelbörse NRW voor een goede passer/ verkoper.
Ja anders ga ik het idd over de grens zoeken. Wil wel echt een nieuwe als ik voor Sommer ga, pony heeft een lastige bouw, erg kort, ietwat overbouwd en ik met mijn 1.73 en dikke bips heb echt een 18 inch nodig