Ervaringen online paarden platformen gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mason

Ervaringen online paarden platformen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-23 18:32

Hi allemaal, ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn met platformen waar je maandelijks een abonnement op kan nemen en dan videos kan kijken.
Ik zou begin dit jaar starten met de instructie opleiding van dressuur natuurlijk maar daar een ongeluk moest ik het helaas annuleren. Ik ben al enige tijd aan het zoeken naar een fijn platform die duidelijk is met de videos. Ben lid geweest van featherlight horseman ship want vind haar echt geweldig maar vind persoonlijk de videos niet zo heel duidelijk.

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met andere platformen ben mijn paard nu aan het beleren dus graag niet alleen gericht op rijden.

Fangio

Re: Ervaringen online paarden platformen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 14:36

Ik ben lid van Team by Jill, die is wel gericht op rijden, maar gaat echt van basis, beginnen met opleiden van een jong paard t/m grand prix oefeningen. Ik heb er zelf al heel veel aan gehad iig. Hele duidelijke videos waar echt goed wordt uitgelegd waar je op moet letten en die stap voor stap opbouwen.
Ook zit er een fijn forum bij waar je vragen kan stellen, met een fijne positieve community.