Voordroog baaltjes regio Haaksbergen / Enschede

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XXTien1979

Voordroog baaltjes regio Haaksbergen / Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-23 13:07

Hoi!

Ik zoek me een ongeluk op internet en marktplaats maar kan niet vinden wat ik zoek. Vaak hebben "de bokkers" nog wel goede tips, dus ik waag een poging:

Ik ben op zoek naar vierkante baaltjes voordroog in de regio van haaksbergen/enschede. Of max een half uur rijden ongeveer. Vierkante baaltjes (+/-30kg) zijn vaak schaars dus midibalen mag evt ook.
Heeft iemand tips waar ik dit kan vinden??

pluisje88

Re: Voordroog baaltjes regio Haaksbergen / Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 13:43

Hoezo zou je een baaltje van 30 kg in plastic laten inpakken? Dan kost het plastic meer dan het hooi dat erin zit?

XXTien1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-23 15:49

pluisje88 schreef:
Hoezo zou je een baaltje van 30 kg in plastic laten inpakken? Dan kost het plastic meer dan het hooi dat erin zit?

Toch gebeurt het en is het bij enkelen wel te verkrijgen.
De vraag was of iemand een tip had waar of deze kleine baaltjes of eventueel midibalen te verkrijgen zijn....niet om een discussie te starten over hoe in te pakken

jazzejam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 15:59

Bij fourage Schutte in Loo (Bathmen) wel te krijgen.

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 16:01

Hoenink heeft ze soms of weet vaak wel waar ze te koop zijn. In boekelo zit een schapen man die verkoopt ze ook. Als ik morgen er langs rij zal ik kijken of z’n telefoonnummer nog met bordje hooi te koop buiten staat .

En waarom in plastic….. Komt geen stof in. In gewone baaltjes wel. En als je pony/paard gevoelig is op de luchtwegen is dat dus wel een fijne optie .

XXTien1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-23 16:32

jazzejam schreef:
Bij fourage Schutte in Loo (Bathmen) wel te krijgen.

Ah kijk! Die ken ik nog niet! Dank je wel!!

XXTien1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-23 16:34

Gombal schreef:
Hoenink heeft ze soms of weet vaak wel waar ze te koop zijn. In boekelo zit een schapen man die verkoopt ze ook. Als ik morgen er langs rij zal ik kijken of z’n telefoonnummer nog met bordje hooi te koop buiten staat .

En waarom in plastic….. Komt geen stof in. In gewone baaltjes wel. En als je pony/paard gevoelig is op de luchtwegen is dat dus wel een fijne optie .

Ja precies het gaat erom dat het niet het droge hooi is, en aangezien het maar voor 1 paard is is een klein baaltje handiger ivm sneller opvoeren.

Als je het telefoonnummer kan vinden van die in Boekelo, zou fijn zijn!!! Dank je wel alvast!

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 17:58

Brent tessemaker in barchem is misschien ook een optie . Maar net iets verder denk ik

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 22:43

Het nummer was er niet meer. Vandaag zag ik de man lopen en heb ik m aangesproken, echter was alles al verkocht.
Succes met het zoeken.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 22:49

Heb je al geprobeerd te zoeken op eBay Kleinanzeigen? Je zit zo dicht bij de grens dat je daar misschien ook wel wat vind.

Heb een jaar of 4 geleden in de buurt van Bentheim van die ingesealde kleine baaltjes gehaald. Weet de naam en telefoonnummer alleen niet meer (krijg tegenwoordig iedere 2-3 weken een rondbaal thuis gebracht door een buurman)