Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Oh ok dat wist ik niet van die regelgeving.
Zou dat ook gelden dan voor mensencrematie? Aangezien ik vernomen heb van m'n ma van iemand dat vrijdag afscheidceremonie was en de overledene maandag pas gecremeerd wordt.
Wat de telefoon betreft. Amicitia werkt ook met personeel (flexijobbers oa) en soms zijn ze onderbemand (ze zoeken nog personeel bij namelijk) . Als ze dan net een klant hebben die afscheid komt nemen van hun dier en ze staan alleen dan kan het idd zijn dat er niemand opneemt omdat ze net met die klant bezig zijn.
Balko schreef:inslapen plan je wel.Spenk schreef:Je mailt op 29/6 voor de volgende dag? De meeste bedrijven hanteren op de mail 2 werkdagen voor beantwoorden. Als het zo'n haast heeft bel je toch
De dood is onplanbaar in sommige gevallen dus zeker n bedrijf die daarmee werkt verwacht je een snelle reactie.
Cowgirl schreef:nee er zijn idd uitzonderingen. Maar als het spoed is dan probeer je meermaals te bellen (niet in 10min maar met bv 20min ertussen). Uiteindelijk zal je echt wel gehoor krijgen. Wij hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad met hen niet kunnen bereiken. We hebben inmiddels al 4 honden laten cremeren. Waar we ook altijd pas daags voordien belden met amicitia.Inslapen plan je echt niet altijd.
Je paard zal zijn been maar breken of een dus danige koliek hebben dat redden niet meer mogenlijk is.
En dat kan 24/7 gebeuren.
Of heet het dan geen inslapen meer?