Voor een vriendin ben ik op zoek naar een stalling in Molenschot en omgeving voor een paard en E-pony. Harde eis zomer en winter minimaal 4 uur buiten op de wei of in ruime paddock met hooi en water. Stallen met strooisel niet alleen matten, volpension. Goed rijdbare buitenbaan in alle seizoenen. Voorkeur kleinschalig of bij iemand privé.
We horen het graag, ook negatieve ervaringen met stallen in deze omgeving, dat scheelt weer bezoekjes afleggen.
Ik zie net voorbij komen dat we een plekje vrij komt bij Valencia stables!
eva1969
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-23 16:41
Nyaleti schreef:
Ik zie net voorbij komen dat we een plekje vrij komt bij Valencia stables!
Ben jij bekend met deze stal?
Anastasia24
Geplaatst: 24-06-23 17:26
Ik heb er een tijdje gestaan, kleine binnenbak, 12 stallen volgens mij? Ikzelf ben weggegaan ivm de kleine paddocks, ongeveer 5-10 meter was het, in de brandende zon, ik weet dat het ''normaal'' is maar niet meer mijn keuze. Ook weilandjes ongeveer 2x zo groot. Is 3 jaar terug nu. Kan best dat de eigenaren van de stal zijn veranderd trouwens dus geen idee hoe het nu is.
Niet persoonlijk ervaring mee nee maar in Molenschot zit niet zo veel dus misschien de moeite waard. Zoals het er van de weg uitziet staan de paarden veel buiten, ook veel op de wei. Er is geloof ik best veel veranderd te afgelopen tijd, die kleine paddockjes of kleine weitjes kan ik vanaf de weg niet zien in iedergeval.